All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

INFORMATION ASYMMETRY ON PRICE MODELS FOR THE RETAIL CORE BANKING SERVICES MARKET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50001817" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50001817 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MODELY ASYMETRICKÉ INFORMACE O CENĚ PRO TRH ZÁKLADNÍCH BANKOVNÍCH SLUŽEB

  • Original language description

    Článek je zaměřen na oblast asymetrie informací. Cílem spotřebitele je obvykle nalézt minimální cenu produktu, čemuž ovšem v realitě brání asymetrická informace o ceně v neprospěch spotřebitele. Spotřebitel navíc neuvažuje často možné náklady spojené s hledáním optimální ceny (vzhledem k jeho individuální poptávce). Přitom právě náklady, které je třeba vynaložit např. ve formě času hledání, mohou výrazně ovlivnit efektivitu celého procesu. Tento článek provádí srovnání modelů vycházejících z původní myšlenky G. J. Stiglera. Ta popisuje problém hledání za účelem realizování úspory.

  • Czech name

    MODELY ASYMETRICKÉ INFORMACE O CENĚ PRO TRH ZÁKLADNÍCH BANKOVNÍCH SLUŽEB

  • Czech description

    Článek je zaměřen na oblast asymetrie informací. Cílem spotřebitele je obvykle nalézt minimální cenu produktu, čemuž ovšem v realitě brání asymetrická informace o ceně v neprospěch spotřebitele. Spotřebitel navíc neuvažuje často možné náklady spojené s hledáním optimální ceny (vzhledem k jeho individuální poptávce). Přitom právě náklady, které je třeba vynaložit např. ve formě času hledání, mohou výrazně ovlivnit efektivitu celého procesu. Tento článek provádí srovnání modelů vycházejících z původní myšlenky G. J. Stiglera. Ta popisuje problém hledání za účelem realizování úspory.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2014. Díl I. Ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-366-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    182-189

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Feb 4, 2014

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article

    000398250000024