Managerial accounting
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002645" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Manažerské účetnictví
Original language description
Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Manažerské účetnictví, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management. Studenti denní formy jiných oborů si tento předmět mohou vybrat jako volitelný. Hlavním cílem příspěvku je porovnat výsledky studia studentů denní a kombinované formy. Studenti denní formy získávali v loňském roce materiály a informace ze sdíleného disku a především face to face výukou. Naopak kombinovaná forma absolvovala předmět formou blended learning. Materiály i další zdroje a podklady měli studenti nahrány v LMS Blackboard. Stěžejními body příspěvku budou dále nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard pro kombinovanou formu, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Dalšími body budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a z
Czech name
Manažerské účetnictví
Czech description
Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Manažerské účetnictví, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management. Studenti denní formy jiných oborů si tento předmět mohou vybrat jako volitelný. Hlavním cílem příspěvku je porovnat výsledky studia studentů denní a kombinované formy. Studenti denní formy získávali v loňském roce materiály a informace ze sdíleného disku a především face to face výukou. Naopak kombinovaná forma absolvovala předmět formou blended learning. Materiály i další zdroje a podklady měli studenti nahrány v LMS Blackboard. Stěžejními body příspěvku budou dále nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard pro kombinovanou formu, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Dalšími body budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a z
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
eLearning 2013 : sborník příspěvků z konference a soutěže
ISBN
978-80-7435-327-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
34-40
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 13, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—