All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Managerial accounting

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002645" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002645 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Manažerské účetnictví

  • Original language description

    Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Manažerské účetnictví, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management. Studenti denní formy jiných oborů si tento předmět mohou vybrat jako volitelný. Hlavním cílem příspěvku je porovnat výsledky studia studentů denní a kombinované formy. Studenti denní formy získávali v loňském roce materiály a informace ze sdíleného disku a především face to face výukou. Naopak kombinovaná forma absolvovala předmět formou blended learning. Materiály i další zdroje a podklady měli studenti nahrány v LMS Blackboard. Stěžejními body příspěvku budou dále nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard pro kombinovanou formu, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Dalšími body budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a z

  • Czech name

    Manažerské účetnictví

  • Czech description

    Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Manažerské účetnictví, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management. Studenti denní formy jiných oborů si tento předmět mohou vybrat jako volitelný. Hlavním cílem příspěvku je porovnat výsledky studia studentů denní a kombinované formy. Studenti denní formy získávali v loňském roce materiály a informace ze sdíleného disku a především face to face výukou. Naopak kombinovaná forma absolvovala předmět formou blended learning. Materiály i další zdroje a podklady měli studenti nahrány v LMS Blackboard. Stěžejními body příspěvku budou dále nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard pro kombinovanou formu, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Dalšími body budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a z

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    eLearning 2013 : sborník příspěvků z konference a soutěže

  • ISBN

    978-80-7435-327-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    34-40

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 13, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article