Management and Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013736" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013736 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MANAGEMENT a MARKETING
Original language description
Předkládaná publikace se snaží nabídnout praktický a ucelený pohled na oblast managementu a marketingu, a to jak z hlediska teoretických, tak i praktických souvislostí. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část (kapitoly jedna až osm) je věnována managementu, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce – plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část (kapitoly devět až devatenáct) svým uspořádáním propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je protkán řadou příkladů, které nabízí čtenáři praktický pohled na probírané souvislosti. Publikace je koncipována jako studijní materiál pro studenty, s jeho textem se ale mohou seznámit všichni zájemci o oblast základů managementu a marketingu.
Czech name
MANAGEMENT a MARKETING
Czech description
Předkládaná publikace se snaží nabídnout praktický a ucelený pohled na oblast managementu a marketingu, a to jak z hlediska teoretických, tak i praktických souvislostí. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část (kapitoly jedna až osm) je věnována managementu, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce – plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část (kapitoly devět až devatenáct) svým uspořádáním propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je protkán řadou příkladů, které nabízí čtenáři praktický pohled na probírané souvislosti. Publikace je koncipována jako studijní materiál pro studenty, s jeho textem se ale mohou seznámit všichni zájemci o oblast základů managementu a marketingu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-270-2439-1
Number of pages
293
Publisher name
Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS book
—