Advertising Law
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F18%3A50014582" target="_blank" >RIV/62690094:18460/18:50014582 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní právo
Original language description
Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.
Czech name
Reklamní právo
Czech description
Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50501 - Law
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7400-686-9
Number of pages
181
Publisher name
C. H. Beck
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—