All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Critical and creative use of dynamic geometry in secondary school mathematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F23%3A50021775" target="_blank" >RIV/62690094:18470/23:50021775 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2023_Vizek.pdf" target="_blank" >https://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2023_Vizek.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritické a tvořivé využívání dynamické geometrie v matematice základní školy

  • Original language description

    Tento text uvažuje o významech dynamické geometrie pro matematické vzdělávání zejména na druhém stupni základní školy. Ukazuje souvislosti dynamických prostředích s klasickými přístupy v geometrii, naznačuje přidanou hodnotu digitálních nástrojů a prezentuje výsledky vybraných výzkumných šetření. Předkládá zjištění, že dynamická geometrie může hrát vedlejší roli ve školní praxi, může stát v pozadí výuky matematiky a současně podporovat vzdělávání impulzy, které jsou obtížně nahraditelné při tvorbě statických obrazců tužkou na papír.

  • Czech name

    Kritické a tvořivé využívání dynamické geometrie v matematice základní školy

  • Czech description

    Tento text uvažuje o významech dynamické geometrie pro matematické vzdělávání zejména na druhém stupni základní školy. Ukazuje souvislosti dynamických prostředích s klasickými přístupy v geometrii, naznačuje přidanou hodnotu digitálních nástrojů a prezentuje výsledky vybraných výzkumných šetření. Předkládá zjištění, že dynamická geometrie může hrát vedlejší roli ve školní praxi, může stát v pozadí výuky matematiky a současně podporovat vzdělávání impulzy, které jsou obtížně nahraditelné při tvorbě statických obrazců tužkou na papír.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    1804-1450

  • e-ISSN

    2336-2081

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    16-25

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database