All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social workers versus client or clients evaluates the work of officials of the labour office

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18610%2F14%3A50003332" target="_blank" >RIV/62690094:18610/14:50003332 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální pracovník versus klient, aneb klienti hodnotící práci úředníků úřadů práce ČR

  • Original language description

    Sociální pracovníci pracující na Úřadu práce, na oddělení nepojistných sociálních dávek, přijdou denně do kontaktu s desítkami klientů, kteří pobírají dávky hmotné nouze nebo o ně žádají. Ačkoliv pracovníci vykonávají velmi náročnou práci, a to jak po psychické tak fyzické stránce, v drtivé většině není výkon jejich práce ohodnocen. Velmi často se setkávají s negativní reakcí u klientů, v podobě verbálního projevu. Ve většině případů se jedná o vulgární projevy jejich klientů. Příspěvek je zaměřen na hodnocení práce úředníků Úřadu práce jejich klienty, očima samotných pracovníků tohoto oddělení. Jelikož je každý uživatel dávek ojedinělý, tudíž se liší i časová dotace vyměřená na jednoho klienta. V příspěvku bude též nastíněna časová kapacita pracovníkana jednoho uživatele. Jako výzkumná strategie pro zkoumání této problematiky byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, metoda rozhovoru se scénářem.

  • Czech name

    Sociální pracovník versus klient, aneb klienti hodnotící práci úředníků úřadů práce ČR

  • Czech description

    Sociální pracovníci pracující na Úřadu práce, na oddělení nepojistných sociálních dávek, přijdou denně do kontaktu s desítkami klientů, kteří pobírají dávky hmotné nouze nebo o ně žádají. Ačkoliv pracovníci vykonávají velmi náročnou práci, a to jak po psychické tak fyzické stránce, v drtivé většině není výkon jejich práce ohodnocen. Velmi často se setkávají s negativní reakcí u klientů, v podobě verbálního projevu. Ve většině případů se jedná o vulgární projevy jejich klientů. Příspěvek je zaměřen na hodnocení práce úředníků Úřadu práce jejich klienty, očima samotných pracovníků tohoto oddělení. Jelikož je každý uživatel dávek ojedinělý, tudíž se liší i časová dotace vyměřená na jednoho klienta. V příspěvku bude též nastíněna časová kapacita pracovníkana jednoho uživatele. Jako výzkumná strategie pro zkoumání této problematiky byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, metoda rozhovoru se scénářem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální práce v kontextu lidských práv

  • ISBN

    978-80-7435-533-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    190-194

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Oct 10, 2014

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article