All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

FE models of buses and truck ? lightweight version

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63987121%3A_____%2F15%3A%230000026" target="_blank" >RIV/63987121:_____/15:#0000026 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.tuv-sud.cz/cz-cz/odvetvi/automobilovy-prumysl/veda-a-vyzkum" target="_blank" >http://www.tuv-sud.cz/cz-cz/odvetvi/automobilovy-prumysl/veda-a-vyzkum</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modely vozidel pro hromadnou přepravu osob a nákladních vozidel- lehké varianty.

  • Original language description

    Modely byly vytvořeny pomocí metody konečných prvků a vycházejí z výsledku TE01020020V053. Model BUS 2 je pro další účely v projektu nahrazen modelem KOMERČNÍ BUS. Ve spolupráci s výrobci vozidel byly navrženy postupy pro zrychlené ověření prvních návrhůlehkých variant konstrukcí autobusů. Pomocí postupů popsaných ve zprávě o výsledku bylo dosaženo hmotnostní úspory v řádu x.100kg při zachování všech požadavků na konstrukci. Součástí navrhovaných postupů je také algoritmus pro optimalizaci průřezů nosníků. Tento algoritmus je navržen jako přímá implementace do prostředí PAM Crash / PAM Opt.

  • Czech name

    Modely vozidel pro hromadnou přepravu osob a nákladních vozidel- lehké varianty.

  • Czech description

    Modely byly vytvořeny pomocí metody konečných prvků a vycházejí z výsledku TE01020020V053. Model BUS 2 je pro další účely v projektu nahrazen modelem KOMERČNÍ BUS. Ve spolupráci s výrobci vozidel byly navrženy postupy pro zrychlené ověření prvních návrhůlehkých variant konstrukcí autobusů. Pomocí postupů popsaných ve zprávě o výsledku bylo dosaženo hmotnostní úspory v řádu x.100kg při zachování všech požadavků na konstrukci. Součástí navrhovaných postupů je také algoritmus pro optimalizaci průřezů nosníků. Tento algoritmus je navržen jako přímá implementace do prostředí PAM Crash / PAM Opt.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    TE01020020V093

  • Technical parameters

    algoritmus pro optimalizaci profilů z pohledu převrácení autobusu; odlehčené modely vozidel; 63 MB; Pam Crash; Pam Opt; ANSA; zip

  • Economical parameters

    Úspora nákladů v počátcích návrhu vozidla; zrychlení procesu vývoje nového vozu;

  • Owner IČO

    63987121

  • Owner name

    TÜV SÜD Czech s.r.o.