FE models of buses and truck ? lightweight version
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63987121%3A_____%2F15%3A%230000026" target="_blank" >RIV/63987121:_____/15:#0000026 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.tuv-sud.cz/cz-cz/odvetvi/automobilovy-prumysl/veda-a-vyzkum" target="_blank" >http://www.tuv-sud.cz/cz-cz/odvetvi/automobilovy-prumysl/veda-a-vyzkum</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modely vozidel pro hromadnou přepravu osob a nákladních vozidel- lehké varianty.
Original language description
Modely byly vytvořeny pomocí metody konečných prvků a vycházejí z výsledku TE01020020V053. Model BUS 2 je pro další účely v projektu nahrazen modelem KOMERČNÍ BUS. Ve spolupráci s výrobci vozidel byly navrženy postupy pro zrychlené ověření prvních návrhůlehkých variant konstrukcí autobusů. Pomocí postupů popsaných ve zprávě o výsledku bylo dosaženo hmotnostní úspory v řádu x.100kg při zachování všech požadavků na konstrukci. Součástí navrhovaných postupů je také algoritmus pro optimalizaci průřezů nosníků. Tento algoritmus je navržen jako přímá implementace do prostředí PAM Crash / PAM Opt.
Czech name
Modely vozidel pro hromadnou přepravu osob a nákladních vozidel- lehké varianty.
Czech description
Modely byly vytvořeny pomocí metody konečných prvků a vycházejí z výsledku TE01020020V053. Model BUS 2 je pro další účely v projektu nahrazen modelem KOMERČNÍ BUS. Ve spolupráci s výrobci vozidel byly navrženy postupy pro zrychlené ověření prvních návrhůlehkých variant konstrukcí autobusů. Pomocí postupů popsaných ve zprávě o výsledku bylo dosaženo hmotnostní úspory v řádu x.100kg při zachování všech požadavků na konstrukci. Součástí navrhovaných postupů je také algoritmus pro optimalizaci průřezů nosníků. Tento algoritmus je navržen jako přímá implementace do prostředí PAM Crash / PAM Opt.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
TE01020020V093
Technical parameters
algoritmus pro optimalizaci profilů z pohledu převrácení autobusu; odlehčené modely vozidel; 63 MB; Pam Crash; Pam Opt; ANSA; zip
Economical parameters
Úspora nákladů v počátcích návrhu vozidla; zrychlení procesu vývoje nového vozu;
Owner IČO
63987121
Owner name
TÜV SÜD Czech s.r.o.