Electromagnetic emissions of a trolley-bus with IGCT-based drive.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985866%3A_____%2F03%3A10033043" target="_blank" >RIV/67985866:_____/03:10033043 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektromagnetické rušení trolejbusu s pohonem s IGCT.
Original language description
Příspěvek popisuje použití nového IGCT prvku ve stejnosměrném měniči navrženém pro napájení stejnosměrného trolejbusového trakčního motoru. Zabývá se vyzařováním elektromagnetického pole (EMI) vytvářeném provozem měniče. EMI bylo měřeno a počítáno s pomocí zjednodušeného modelu. Byl uskutečněn předběžný test při jízdě trolejbusu malou rychlostí v rozsahu kmitočtů 150 kHz - 30 MHz. Výsledky měření magnetického pole vykazují shodu s Evropskou normou EN 50121-2, EN 50121-3-1.
Czech name
Elektromagnetické rušení trolejbusu s pohonem s IGCT.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA102%2F03%2F1363" target="_blank" >GA102/03/1363: Modernization of electric drives through the use of converters employing IGCTs, improvement of electromagnetic ecology of electric vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Elektrické pohony a výkonová elektronika - EPVE 2003.
ISBN
80-214-2497-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
14-18
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno [CZ]
Event date
Nov 11, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—