Industry 4.0, Culture 2.0 and the New Media – Realities, Trends, Myths
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F18%3A00523013" target="_blank" >RIV/67985955:_____/18:00523013 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Průmysl 4.0, Kultura 2.0 a Nová média - realita, trendy, mýty
Original language description
Digitalizace (digitální transformace) je všudypřítomnou realitou a zároveň konstantním megatrendem ve všech oblastech lidské existence. S pomocí internetu jsou jednotlivci, stroje, výrobní zařízení, podniky a instituce propojováni pomocí procesů sběru dat, zpracování dat a výstupních datových procesů do sítí, ze kterých vznikají netušené technicko-technologické, ekonomické, sociální, politické, kulturní a další příležitosti a současně i závažné výzvy. S ohledem na globální konkurenceschopnost obchodu a průmyslu je třeba vycházet z toho, že digitálně propojené, učící se systémy umožní stále více samoorganizovanou výrobu, ve které systémy strojů, výrobky v nich vyrobené a je propojující logistika spolu nejen komunikují, ale především spolupracují ( “Průmysl 4.0”). Pro zúčastněné jednotlivce znamená využití těchto technologií („Nová média“) mnohdy velmi hlubokou transformaci jejich práce, a tedy nutně i jejich života a souvisejících kulturních vzorů a praxí ( „Kultura 2.0“).
Czech name
Průmysl 4.0, Kultura 2.0 a Nová média - realita, trendy, mýty
Czech description
Digitalizace (digitální transformace) je všudypřítomnou realitou a zároveň konstantním megatrendem ve všech oblastech lidské existence. S pomocí internetu jsou jednotlivci, stroje, výrobní zařízení, podniky a instituce propojováni pomocí procesů sběru dat, zpracování dat a výstupních datových procesů do sítí, ze kterých vznikají netušené technicko-technologické, ekonomické, sociální, politické, kulturní a další příležitosti a současně i závažné výzvy. S ohledem na globální konkurenceschopnost obchodu a průmyslu je třeba vycházet z toho, že digitálně propojené, učící se systémy umožní stále více samoorganizovanou výrobu, ve které systémy strojů, výrobky v nich vyrobené a je propojující logistika spolu nejen komunikují, ale především spolupracují ( “Průmysl 4.0”). Pro zúčastněné jednotlivce znamená využití těchto technologií („Nová média“) mnohdy velmi hlubokou transformaci jejich práce, a tedy nutně i jejich života a souvisejících kulturních vzorů a praxí ( „Kultura 2.0“).
Classification
Type
M - Conference organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Praha
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
78
Foreign attendee count
48
Type of event by attendee nationality
WRD - Celosvětová akce