To buy or not to buy? An experimental study of consumer boycotts in retail markets
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F05%3A00029318" target="_blank" >RIV/67985998:_____/05:00029318 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11640/05:00003018
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
To buy or not to buy? An experimental study of consumer boycotts in retail markets
Original language description
We investigate experimentally how firms and consumers react to a sudden cost increase in a competitive retail market.
Czech name
Koupit nebo nekoupit? Experimentální studie spotřebitelského bojkotu na maloobchodním trhu
Czech description
Experimentálně jsme zkoumali, jak firmy a spotřebitelé reagují na náhlý vzestup cen v konkurenčním prostředí maloobchodního trhu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Economica
ISSN
0013-0427
e-ISSN
—
Volume of the periodical
72
Issue of the periodical within the volume
285
Country of publishing house
GB - UNITED KINGDOM
Number of pages
16
Pages from-to
1-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—