All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Lord and the lord running - development of children’s drawing in early school age

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F17%3A00487868" target="_blank" >RIV/68081740:_____/17:00487868 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pán a pán, který běží – vývoj kresby v mladším školním věku

  • Original language description

    Dětské kresby se ve školním věku nerozvíjí v takové míře jako v předškolním období. Její rozvoj ovlivňuje především proměna kognitivních funkcí, tj. přechod k vizuálnímu realismu. Proměna kresby lidské postavy se v tomto věku projevuje především integrací jednotlivých částí těla do celku a tvarovou modifikací, tj. zpřesňování zobrazení dílčích detailů. Na konci raného školního věku začíná vývoj kresby postavy spíš stagnovat a přestává být adekvátní mírou kreslířských schopností. Této skutečnosti musí odpovídat i hodnotící systém. Pro doplnění informací o vývoji těchto schopností v raném školním věku může sloužit i kresba běžící postavy, která je obtížnější a zachycuje další aspekty kreslířského ztvárnění. n

  • Czech name

    Pán a pán, který běží – vývoj kresby v mladším školním věku

  • Czech description

    Dětské kresby se ve školním věku nerozvíjí v takové míře jako v předškolním období. Její rozvoj ovlivňuje především proměna kognitivních funkcí, tj. přechod k vizuálnímu realismu. Proměna kresby lidské postavy se v tomto věku projevuje především integrací jednotlivých částí těla do celku a tvarovou modifikací, tj. zpřesňování zobrazení dílčích detailů. Na konci raného školního věku začíná vývoj kresby postavy spíš stagnovat a přestává být adekvátní mírou kreslířských schopností. Této skutečnosti musí odpovídat i hodnotící systém. Pro doplnění informací o vývoji těchto schopností v raném školním věku může sloužit i kresba běžící postavy, která je obtížnější a zachycuje další aspekty kreslířského ztvárnění. n

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Psychológia a patopsychológia dieťaťa

  • ISSN

    0555-5574

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    51

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    240-259

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database