Gender Perspective in the Czech Educational System: Why is it being debated?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F02%3A37023343" target="_blank" >RIV/68378025:_____/02:37023343 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Genderová perspektiva ve vzdělávacím systému České republiky - proč je propírána?
Original language description
Stať je zaměřena na genderové nerovnosti ve vzdělávání, konkrétně pak rozebírá současné trendy v přístupu žen a mužů na vysoké školy v ČR. Ukazuje klíčové problémy, k nimž patří utváření genderově diferencovaných modelů mužských a ženských rolí a odlišnost vzdělávacích trendů v ČR od vyspělých zemí EU. Vyrovnávání genderových rozdílů ve vzdělávání je podmíněno změnou vzdělávací politiky a společenským přiznáním významu ženské vzdělanosti a talentu jako nezastupitelných zdrojů ekonomického růstu.
Czech name
Genderová perspektiva ve vzdělávacím systému České republiky - proč je propírána?
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/IBS7028002" target="_blank" >IBS7028002: Topical issues of forming the policies of equal opportunities for men and women as connecting with the readiness of the Czech Republic to join the EU</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Na cestě do EU: rovné příležitosti mužů a žen.
ISBN
80-7330-013-3
Number of pages of the result
10
Pages from-to
1-11
Number of pages of the book
—
Publisher name
Sociologický ústav AV ČR
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—