All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Campaign effects and the role of late deciding voters in the election campaign. Case study: Parliamentary elections 2006 in the Czech republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00055321" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00055321 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role nerozhodnutých voličů ve volební kampani. Případová studie: Volby do PS PČR 2006 v České republicea její účinky

  • Original language description

    Autoři určují klíčové zprostředkující proměnné, které ovlivňují dobu volebního rozhodnutí a náchylnost voličů k působení kampaní. Na základě dat z povolebního výzkumu analyzují roli nerozhodnutých voličů ve volební kampani, která předcházela parlamentnímvolbám v roce 2006 v České republice. Tato studie testuje, zda existuje významná souvislost mezi okamžikem volebního rozhodnutí a náchylností voličů nechat se přesvědčit účinky kampaní.

  • Czech name

    Role nerozhodnutých voličů ve volební kampani. Případová studie: Volby do PS PČR 2006 v České republicea její účinky

  • Czech description

    Autoři určují klíčové zprostředkující proměnné, které ovlivňují dobu volebního rozhodnutí a náchylnost voličů k působení kampaní. Na základě dat z povolebního výzkumu analyzují roli nerozhodnutých voličů ve volební kampani, která předcházela parlamentnímvolbám v roce 2006 v České republice. Tato studie testuje, zda existuje významná souvislost mezi okamžikem volebního rozhodnutí a náchylností voličů nechat se přesvědčit účinky kampaní.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    III. Kongres českých politologů

  • ISBN

    9788090217607

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    24

  • Pages from-to

    767-790

  • Publisher name

    Česká společnost pro politické vědy

  • Place of publication

    Praha, Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 8, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article