All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Petr Matějů, Jana Straková, Arnošt Veselý (eds.): Inequalities in education. From measurement to solutions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F11%3A00365987" target="_blank" >RIV/68378025:_____/11:00365987 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Petr Matějů, Jana Straková, Arnošt Veselý (eds.): Nerovnosti ve vzdělávání. Od měření k řešení

  • Original language description

    Recenzovaná kniha se skládá ze tří částí. V první, teoretické části jsou představeny hlavní koncepty a východiska. Následujících třináct empirických kapitol tvoří valnou většinu knihy. Analýzy především dat z národních i mezinárodních kvantitativních šetření pokrývají všechny úrovně vzdělávacího systému a různé prvky vzdělanostních nerovností (přechody mezi stupni, romští žáci, elitní školy, další vzdělávání, financování vysokých škol). Závěrečné texty diskutují význam postojů jednotlivých aktérů pro formulaci doporučení, shrnují hlavní poznatky a navrhují změny s cílem zmenšit vzdělanostní nerovnosti v České republice.

  • Czech name

    Petr Matějů, Jana Straková, Arnošt Veselý (eds.): Nerovnosti ve vzdělávání. Od měření k řešení

  • Czech description

    Recenzovaná kniha se skládá ze tří částí. V první, teoretické části jsou představeny hlavní koncepty a východiska. Následujících třináct empirických kapitol tvoří valnou většinu knihy. Analýzy především dat z národních i mezinárodních kvantitativních šetření pokrývají všechny úrovně vzdělávacího systému a různé prvky vzdělanostních nerovností (přechody mezi stupni, romští žáci, elitní školy, další vzdělávání, financování vysokých škol). Závěrečné texty diskutují význam postojů jednotlivých aktérů pro formulaci doporučení, shrnují hlavní poznatky a navrhují změny s cílem zmenšit vzdělanostní nerovnosti v České republice.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů