The nature of public opinion and its surveying
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F11%3A00369082" target="_blank" >RIV/68378025:_____/11:00369082 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání
Original language description
Stať se věnuje dvěma podobám veřejného mínění. Jednak základnímu popisu veřejného mínění jako sociálního jevu, zejména jeho historickému vývoji a teoretických přístupů, jednak veřejnému mínění v podobě názorů obyvatel, kde zejména poukazuje na možnosti amožná úskalí jeho empirického zkoumání.
Czech name
Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání
Czech description
Stať se věnuje dvěma podobám veřejného mínění. Jednak základnímu popisu veřejného mínění jako sociálního jevu, zejména jeho historickému vývoji a teoretických přístupů, jednak veřejnému mínění v podobě názorů obyvatel, kde zejména poukazuje na možnosti amožná úskalí jeho empirického zkoumání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mezinárodní marketing a informační technologie: Vybrané kapitoly
ISBN
978-80-7357-690-5
Number of pages of the result
21
Pages from-to
137-157
Number of pages of the book
196
Publisher name
Wolters Kluwer
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—