All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Immigrant Children and their Integration/Inclusion in Prague Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F11%3A00373373" target="_blank" >RIV/68378025:_____/11:00373373 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Děti cizinců a jejich integrace/inkluze na pražských základních školách

  • Original language description

    Cílem příspěvku je představit postoj škol k aktuálnímu tématu integrace dětí cizinců. K tomuto účelu autorka provedla a analyzovala více než dvacet hloubkových rozhovorů s vedením a pedagogy pražských základních škol uskutečněných na podzim 2009. Problematika integrace dětí cizinců do škol je v České republice stále poměrně nová a není systematicky řešena. Školám chybí vodítka, jak postupovat při vyrovnávání šancí pro děti cizí státní příslušnosti a přístupy škol se podstatně liší. V článku jsou dále diskutovány různé akulturační strategie rodin, které jsou (vedle opatření zaváděných školami) také podstatná pro úspěch inkluze ve vzdělávání.

  • Czech name

    Děti cizinců a jejich integrace/inkluze na pražských základních školách

  • Czech description

    Cílem příspěvku je představit postoj škol k aktuálnímu tématu integrace dětí cizinců. K tomuto účelu autorka provedla a analyzovala více než dvacet hloubkových rozhovorů s vedením a pedagogy pražských základních škol uskutečněných na podzim 2009. Problematika integrace dětí cizinců do škol je v České republice stále poměrně nová a není systematicky řešena. Školám chybí vodítka, jak postupovat při vyrovnávání šancí pro děti cizí státní příslušnosti a přístupy škol se podstatně liší. V článku jsou dále diskutovány různé akulturační strategie rodin, které jsou (vedle opatření zaváděných školami) také podstatná pro úspěch inkluze ve vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální pedagogika v souvislostech globální krize

  • ISBN

    978-80-87182-16-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    557-565

  • Publisher name

    IMS

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    May 5, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article