All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

46-1: Survey on Movie

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F12%3A00384268" target="_blank" >RIV/68378025:_____/12:00384268 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    46-1: Výzkum Film

  • Original language description

    Československý ústav pro výzkum veřejného mínění zahájil svou činnost výzkumem veřejného mínění v roce 1946. "Týden ve filmu" využil služeb Ústavu, aby zjistil oblibu zvukového týdeníku. Občanům starším 16 let - různého povolání a věku - byly položeny otázky vypracované Ústavem pro výzkum veřejného mínění. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že ve stupnici obliby vedou mezi muži snímky sportovní a mezi ženami snímky poučné. Bez ohledu na pohlaví se diváci nejvíce nudí při projevech politiků. Nejsilněji pak nadotázané zapůsobil snímek dokumentující příjezd pana prezidenta do Prahy. Výzkumu se zúčasnilo 305 respondentů, 170 mužů a 135 žen. Dalšími třídícími znaky (kromě pohlaví) byly věk a společenská třída.

  • Czech name

    46-1: Výzkum Film

  • Czech description

    Československý ústav pro výzkum veřejného mínění zahájil svou činnost výzkumem veřejného mínění v roce 1946. "Týden ve filmu" využil služeb Ústavu, aby zjistil oblibu zvukového týdeníku. Občanům starším 16 let - různého povolání a věku - byly položeny otázky vypracované Ústavem pro výzkum veřejného mínění. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že ve stupnici obliby vedou mezi muži snímky sportovní a mezi ženami snímky poučné. Bez ohledu na pohlaví se diváci nejvíce nudí při projevech politiků. Nejsilněji pak nadotázané zapůsobil snímek dokumentující příjezd pana prezidenta do Prahy. Výzkumu se zúčasnilo 305 respondentů, 170 mužů a 135 žen. Dalšími třídícími znaky (kromě pohlaví) byly věk a společenská třída.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: Construction of the Czech node of CESSDA-ERIC and its integration into this large-scale pan-European research infrastructure which aims to provide data services for socio-economic research</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Version

    1.

  • Carrier ID