All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

48-9: Survey on Shoe?s industry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F12%3A00384861" target="_blank" >RIV/68378025:_____/12:00384861 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    48-9: Výzkum Obuv

  • Original language description

    Monotematický výzkum Obuv vznikl z podnětu národního podniku Baťa v roce 1948, realizátorem šetření byl Československý ústav pro výzkum veřejného mínění. Všechny otázky se orientovaly na názor lidí na obuv, která byla v té době vyráběna. Otázky zjišťovaly velikost nohy dotázaných, ale i jejich dětí. Velká pozornost byla věnována počtu párů obuvi, které respondenti vlastní, a mínění dotázaných, kolik párů jednotlivých druhů obuvi by měl člověk v letech 1948 a 1949 mít. Respondenti mimo jiné uváděli, zdapreferují jakost nebo cenu obuvi a hodnotili kvalitu zásobování děstské obuvi. Poslední část tvořily otázky zjišťující sociodemografické údaje o respondentech. Celkem bylo dotázáno 2290 respondentů, z toho 1143 mužů a 1147 žen. Dalšími třídícími znaky byly věk a sociální postavení.

  • Czech name

    48-9: Výzkum Obuv

  • Czech description

    Monotematický výzkum Obuv vznikl z podnětu národního podniku Baťa v roce 1948, realizátorem šetření byl Československý ústav pro výzkum veřejného mínění. Všechny otázky se orientovaly na názor lidí na obuv, která byla v té době vyráběna. Otázky zjišťovaly velikost nohy dotázaných, ale i jejich dětí. Velká pozornost byla věnována počtu párů obuvi, které respondenti vlastní, a mínění dotázaných, kolik párů jednotlivých druhů obuvi by měl člověk v letech 1948 a 1949 mít. Respondenti mimo jiné uváděli, zdapreferují jakost nebo cenu obuvi a hodnotili kvalitu zásobování děstské obuvi. Poslední část tvořily otázky zjišťující sociodemografické údaje o respondentech. Celkem bylo dotázáno 2290 respondentů, z toho 1143 mužů a 1147 žen. Dalšími třídícími znaky byly věk a sociální postavení.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: Construction of the Czech node of CESSDA-ERIC and its integration into this large-scale pan-European research infrastructure which aims to provide data services for socio-economic research</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Version

    1.

  • Carrier ID