All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dagmar Glüxam: „One must Play from the Soul…“. About the Doctrine of Affections in Music of the 17th and 18th Centuries and its Effect on Interpretation [Review]

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378033%3A_____%2F20%3A00534216" target="_blank" >RIV/68378033:_____/20:00534216 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://hdl.handle.net/11104/0312450" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11104/0312450</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dagmar Glüxam: „Aus der Seele muß man spielen…“. Über die Affekttheorie in der Musik des 17. und 18. Jahrhunderts und ihre Auswirkung auf die Interpretation [Recenze]

  • Original language description

    Recenze knihy Dagmar Glüxam „‚Aus der Seele muß man spielen…‘. Über die Affekttheorie in der Musik des 17. und 18. Jahrhunderts und ihre Auswirkung auf die Interpretation“, která se zabývá problematikou hudebního znázorňování lidských afektů jako jednoho ze základních požadavků aplikovaných v hudební kompozici 17. a 18. století a prostřednictvím detailní analýzy dobových spisů se zaměřuje zejména na detailní popis vlivu této teorie na oblast adekvátního provádění hudby tohoto období.

  • Czech name

    Dagmar Glüxam: „Aus der Seele muß man spielen…“. Über die Affekttheorie in der Musik des 17. und 18. Jahrhunderts und ihre Auswirkung auf die Interpretation [Recenze]

  • Czech description

    Recenze knihy Dagmar Glüxam „‚Aus der Seele muß man spielen…‘. Über die Affekttheorie in der Musik des 17. und 18. Jahrhunderts und ihre Auswirkung auf die Interpretation“, která se zabývá problematikou hudebního znázorňování lidských afektů jako jednoho ze základních požadavků aplikovaných v hudební kompozici 17. a 18. století a prostřednictvím detailní analýzy dobových spisů se zaměřuje zejména na detailní popis vlivu této teorie na oblast adekvátního provádění hudby tohoto období.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů