All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Laboratory Tests Results of Properties of The Fastening Used On 'Y' Steel Sleepers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00168150" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00168150 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích

  • Original language description

    Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě".Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění

  • Czech name

    Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích

  • Czech description

    Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě".Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1F82A%2F050%2F910" target="_blank" >1F82A/050/910: Research of light track form (railway sub and super structure) for regional railway lines.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Juniorstav 2010 - 12. Odborná konference doktorského studia

  • ISBN

    978-80-214-4042-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 24, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article