The Laboratory Tests Results of Properties of The Fastening Used On 'Y' Steel Sleepers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00168150" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00168150 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích
Original language description
Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě".Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění
Czech name
Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích
Czech description
Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě".Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1F82A%2F050%2F910" target="_blank" >1F82A/050/910: Research of light track form (railway sub and super structure) for regional railway lines.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Juniorstav 2010 - 12. Odborná konference doktorského studia
ISBN
978-80-214-4042-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Feb 24, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—