Impact of Input Parameters on Reliability of Prediction the Noise Load in Railway Transport
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00173157" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00173157 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv vstupních parametrů na spolehlivost predikce hlukové zátěže z železniční dopravy
Original language description
Výpočtové softwary určené pro predikci hlukové zátěže ze železniční dopravy umožňují velkou variabilitu při vkládání různých vstupních parametrů, týkajících se jak vozového parku, tak samotné jízdní dráhy. Podle volby vstupních parametrů mohou být výsledné hodnoty akustických hladin LAeq ovlivněny až o několik dB. Z tohoto důvodu je nutné současně ověřit výpočet měřením v terénu, které umožní potvrdit či vyvrátit správnost nastavení výpočtového modelu. V praxi může být pořadí i opačné. Situace a podmínky provedeného měření mohou být brány jako vstupní informace pro kalibraci výpočtu modelové výpočtové oblasti. Vždy je nutné zajistit, aby samotné měření nebylo ovlivněno vnějšími nestandardními podmínkami.
Czech name
Vliv vstupních parametrů na spolehlivost predikce hlukové zátěže z železniční dopravy
Czech description
Výpočtové softwary určené pro predikci hlukové zátěže ze železniční dopravy umožňují velkou variabilitu při vkládání různých vstupních parametrů, týkajících se jak vozového parku, tak samotné jízdní dráhy. Podle volby vstupních parametrů mohou být výsledné hodnoty akustických hladin LAeq ovlivněny až o několik dB. Z tohoto důvodu je nutné současně ověřit výpočet měřením v terénu, které umožní potvrdit či vyvrátit správnost nastavení výpočtového modelu. V praxi může být pořadí i opačné. Situace a podmínky provedeného měření mohou být brány jako vstupní informace pro kalibraci výpočtu modelové výpočtové oblasti. Vždy je nutné zajistit, aby samotné měření nebylo ovlivněno vnějšími nestandardními podmínkami.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Silnice a železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—