All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impact of Input Parameters on Reliability of Prediction the Noise Load in Railway Transport

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00173157" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00173157 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv vstupních parametrů na spolehlivost predikce hlukové zátěže z železniční dopravy

  • Original language description

    Výpočtové softwary určené pro predikci hlukové zátěže ze železniční dopravy umožňují velkou variabilitu při vkládání různých vstupních parametrů, týkajících se jak vozového parku, tak samotné jízdní dráhy. Podle volby vstupních parametrů mohou být výsledné hodnoty akustických hladin LAeq ovlivněny až o několik dB. Z tohoto důvodu je nutné současně ověřit výpočet měřením v terénu, které umožní potvrdit či vyvrátit správnost nastavení výpočtového modelu. V praxi může být pořadí i opačné. Situace a podmínky provedeného měření mohou být brány jako vstupní informace pro kalibraci výpočtu modelové výpočtové oblasti. Vždy je nutné zajistit, aby samotné měření nebylo ovlivněno vnějšími nestandardními podmínkami.

  • Czech name

    Vliv vstupních parametrů na spolehlivost predikce hlukové zátěže z železniční dopravy

  • Czech description

    Výpočtové softwary určené pro predikci hlukové zátěže ze železniční dopravy umožňují velkou variabilitu při vkládání různých vstupních parametrů, týkajících se jak vozového parku, tak samotné jízdní dráhy. Podle volby vstupních parametrů mohou být výsledné hodnoty akustických hladin LAeq ovlivněny až o několik dB. Z tohoto důvodu je nutné současně ověřit výpočet měřením v terénu, které umožní potvrdit či vyvrátit správnost nastavení výpočtového modelu. V praxi může být pořadí i opačné. Situace a podmínky provedeného měření mohou být brány jako vstupní informace pro kalibraci výpočtu modelové výpočtové oblasti. Vždy je nutné zajistit, aby samotné měření nebylo ovlivněno vnějšími nestandardními podmínkami.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silnice a železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database