Long-term measurement and analysis of deformation of the Bridge over Labe river in Litomerice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00197522" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00197522 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dlouhodobé sledování a vyhodnocení deformací letmo betonovaného mostu přes Labe v Litoměřicích
Original language description
V roce 2009 byl slavnostně uveden do provozu nový silniční most přes Labe u Litoměřic. Tento most je součástí stavby I. části přivaděče, který v prostoru mezi Ústím nad Labem a Roudnicí nad Labem řeší bezpečné silniční propojení levého a pravého břehu iza zvýšených průtoků Labe. Jedná se o spojitou 7-mi polovou předpjatou mostní konstrukci, hlavní část přemostění byla realizována technologií letmé betonáže. Délka hlavního pole 151 m je v ČR rekordní. Jedná se tak o konstrukci, u které je velmi cenné sledovat její dlouhodobé chování a výsledky těchto sledování porovnávat s různě koncipovanými výpočetními predikcemi jejího chování. Dostáváme tak velmi cenný soubor informací a dat sloužících pro poznání složitého globálního působení tohoto typu mostníchkonstrukcí. Podkladem pro výpočetní analýzy jsou geodetická měření, která jsou prováděna ve čtyřech etapách ročně. Sledováno je celkem 86 bodů umístěných ve dvou profilech po 43 bodech na obou stranách konstrukce mostu. K měření byla vzhl
Czech name
Dlouhodobé sledování a vyhodnocení deformací letmo betonovaného mostu přes Labe v Litoměřicích
Czech description
V roce 2009 byl slavnostně uveden do provozu nový silniční most přes Labe u Litoměřic. Tento most je součástí stavby I. části přivaděče, který v prostoru mezi Ústím nad Labem a Roudnicí nad Labem řeší bezpečné silniční propojení levého a pravého břehu iza zvýšených průtoků Labe. Jedná se o spojitou 7-mi polovou předpjatou mostní konstrukci, hlavní část přemostění byla realizována technologií letmé betonáže. Délka hlavního pole 151 m je v ČR rekordní. Jedná se tak o konstrukci, u které je velmi cenné sledovat její dlouhodobé chování a výsledky těchto sledování porovnávat s různě koncipovanými výpočetními predikcemi jejího chování. Dostáváme tak velmi cenný soubor informací a dat sloužících pro poznání složitého globálního působení tohoto typu mostníchkonstrukcí. Podkladem pro výpočetní analýzy jsou geodetická měření, která jsou prováděna ve čtyřech etapách ročně. Sledováno je celkem 86 bodů umístěných ve dvou profilech po 43 bodech na obou stranách konstrukce mostu. K měření byla vzhl
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01031920" target="_blank" >TA01031920: Development of advanced methods of design and bridge construction technologies of transportation infrastructure</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
19. betonářské dny 2012 - sborník příspěvků
ISBN
978-80-87158-32-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
189-194
Publisher name
Česká betonářská společnost ČSSI
Place of publication
Praha
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 23, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—