All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Structural SFRC for Precast Segments of the Tunnel Lining

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00197726" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00197726 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68407700:21110/12:00199111

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konstrukční vláknobeton pro prefabrikované ostění tunelů

  • Original language description

    Článek je zaměřen na pevnostní charakteristiky navrženého vláknobetonu, které jsou rozhodující pro únosnost a mechanickou odolnost během manipulace. Obecně jsou segmenty namáhány více při jejich osazování (dlouhodobý účinek zatížení po instalaci segmentůje nižší). Realizovaný výzkum byl zaměřen na vláknobetony s rozdílným množstvím dávky ocelových vláken. Dávkovány byly dva typy drátků a to zejména z důvodu nízké tloušťky segmentů, která činila pouhých 250 mm. Konstrukční vláknobeton byl vlivem nízké tloušťky a velikosti zatížení odzkoušen s hmotnostní dávkou drátků 50 kg/m3 a 70 kg/m3 . V článku jsou také uvedeny výsledky testování závěrečného klenáku na tlak. Porovnán je klasický železobetonový klenák s klenákem z konstrukčního vláknobetonu s dávkouvláken 50 kg/m3.

  • Czech name

    Konstrukční vláknobeton pro prefabrikované ostění tunelů

  • Czech description

    Článek je zaměřen na pevnostní charakteristiky navrženého vláknobetonu, které jsou rozhodující pro únosnost a mechanickou odolnost během manipulace. Obecně jsou segmenty namáhány více při jejich osazování (dlouhodobý účinek zatížení po instalaci segmentůje nižší). Realizovaný výzkum byl zaměřen na vláknobetony s rozdílným množstvím dávky ocelových vláken. Dávkovány byly dva typy drátků a to zejména z důvodu nízké tloušťky segmentů, která činila pouhých 250 mm. Konstrukční vláknobeton byl vlivem nízké tloušťky a velikosti zatížení odzkoušen s hmotnostní dávkou drátků 50 kg/m3 a 70 kg/m3 . V článku jsou také uvedeny výsledky testování závěrečného klenáku na tlak. Porovnán je klasický železobetonový klenák s klenákem z konstrukčního vláknobetonu s dávkouvláken 50 kg/m3.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP104%2F10%2F2023" target="_blank" >GAP104/10/2023: The development and evaluation of fibre reinforced concrete to fulfil actual requirements on precast lining of transport tunnels</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů