CAPACITY OF THE CONNECTION PLACE OF THE BYPASS TO THE EXIT OF THE ROUNDABOUT (TYPE WEDGE)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00222655" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00222655 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
KAPACITA MÍSTA PŘIPOJENÍ SPOJOVACÍ VĚTVE NA VÝJEZD Z OKRUŽNÍ KŘIŽOVATKY (TYP KLÍN)
Original language description
Pro kapacitu sítě pozemních komunikací je rozhodující kapacita jejích uzlových bodů. Kapacitu spojovací větve limituje místo odpojení z vjezdu a místo připojení na výjezd z okružní křižovatky. Zásadním specifikem pro stanovení kapacity spojovací větve jezjištění kritických (tg), následných (tf) a minimálních časových mezer (t0, tmin) v místě připojení na výjezd z křižovatky. Byla prověřena celá řada ovlivňujících faktorů, např. délka spojovací větve, vzdálenost konce připojení od hranice okružní křižovatky (Lkk) atd. Z posouzení korelace a s podmínkou, aby rozdíl v kapacitě připojení nebyl větší než 50pvoz/h vyplynulo, že rozhodujícím je faktor vzdálenosti konce připojení (delší doba pro rozhodnutí řidiče odpovídá kratšímu tg). Celková délka spojovacívětve (SV) je tvořena různou geometrickou dispozicí při odbočování na začátku (klín, krátký odbočovací pruh a samostatný pruh), délkou střední části a různou dispozicí připojení na konci větve (klín, krátký připojovací pruh a samostatný
Czech name
KAPACITA MÍSTA PŘIPOJENÍ SPOJOVACÍ VĚTVE NA VÝJEZD Z OKRUŽNÍ KŘIŽOVATKY (TYP KLÍN)
Czech description
Pro kapacitu sítě pozemních komunikací je rozhodující kapacita jejích uzlových bodů. Kapacitu spojovací větve limituje místo odpojení z vjezdu a místo připojení na výjezd z okružní křižovatky. Zásadním specifikem pro stanovení kapacity spojovací větve jezjištění kritických (tg), následných (tf) a minimálních časových mezer (t0, tmin) v místě připojení na výjezd z křižovatky. Byla prověřena celá řada ovlivňujících faktorů, např. délka spojovací větve, vzdálenost konce připojení od hranice okružní křižovatky (Lkk) atd. Z posouzení korelace a s podmínkou, aby rozdíl v kapacitě připojení nebyl větší než 50pvoz/h vyplynulo, že rozhodujícím je faktor vzdálenosti konce připojení (delší doba pro rozhodnutí řidiče odpovídá kratšímu tg). Celková délka spojovacívětve (SV) je tvořena různou geometrickou dispozicí při odbočování na začátku (klín, krátký odbočovací pruh a samostatný pruh), délkou střední části a různou dispozicí připojení na konci větve (klín, krátký připojovací pruh a samostatný
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Research, Development and Innovation in Transport 2014
ISBN
978-80-248-3613-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
74
Pages from-to
1-74
Publisher name
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra dopravního stavitelství
Place of publication
Ostrava
Event location
Vysoké Mýto
Event date
Oct 30, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—