Social Networks as a Marketing Tool
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00224942" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00224942 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální sítě jako nástroje marketingu
Original language description
V dnešní době se stále více využívá sociálních sítí při propagaci produktů a výhodných nákupů. Lidé tráví stále více času ve virtuálním světě, proto je tento způsob tím nejefektivnějším. Tento článek mapuje vývoj sociálních sítí, druhy, které jsou dnes nejpoužívanější a také se dotkne základů marketingové strategie.
Czech name
Sociální sítě jako nástroje marketingu
Czech description
V dnešní době se stále více využívá sociálních sítí při propagaci produktů a výhodných nákupů. Lidé tráví stále více času ve virtuálním světě, proto je tento způsob tím nejefektivnějším. Tento článek mapuje vývoj sociálních sítí, druhy, které jsou dnes nejpoužívanější a také se dotkne základů marketingové strategie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti
ISBN
978-80-227-4277-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
23-29
Publisher name
Slovenská technická univerzita
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Nov 25, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—