Prefabricate for construction of roads with concrete surface and method of making the same
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00226398" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00226398 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/68407700:21610/14:00226398
Result on the web
<a href="http://spisy.upv.cz/Patents/FullDocuments/304/304730.pdf" target="_blank" >http://spisy.upv.cz/Patents/FullDocuments/304/304730.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prefabrikát pro realizaci výstavby silničních komunikací s betonovým povrchem a způsob této výstavby
Original language description
Prefabrikát je tvořen betonovým blokem (20) ve tvaru kvádru s obdélníkovou vrchní plochou (34) a spodní plochou (33), jehož alespoň jedna boční strana v půdorysném pohledu má rozměr menší, než je mezní šířka nákladů přípustná pro přepravu na veřejné silniční komunikaci. Blok (20) je opatřen kolmo na jeho spodní plochu (33) a vrchní plochu (34) minimálně třemi šroubově nastavitelnými vzpěrami umístěnými tak, že spojnice středů vzpěr leží ve vrcholech n-úhelníka, kde n je rovno počtu vzpěr. Blok (20) je opatřen kolmo ke spodní ploše (33) a k vrchní ploše (34) minimálně jedním příčným nalévacím otvorem (21). Spodní plocha (33) bloku (20) má jehlanovitě zdrsněný povrch a je opatřena separační vodotěsnou vrstvou. Při výstavbě silniční komunikace se na obvyklým způsobem připravený zemní podklad (39) vozovky rozloží do definitivní půdorysné polohy betonové bloky (20) s povrchem odpovídajícím vrchní ploše (34) bloků (20) v konečné kvalitě vyžadované pro budovanou vozovku. Takto provizorně upra
Czech name
Prefabrikát pro realizaci výstavby silničních komunikací s betonovým povrchem a způsob této výstavby
Czech description
Prefabrikát je tvořen betonovým blokem (20) ve tvaru kvádru s obdélníkovou vrchní plochou (34) a spodní plochou (33), jehož alespoň jedna boční strana v půdorysném pohledu má rozměr menší, než je mezní šířka nákladů přípustná pro přepravu na veřejné silniční komunikaci. Blok (20) je opatřen kolmo na jeho spodní plochu (33) a vrchní plochu (34) minimálně třemi šroubově nastavitelnými vzpěrami umístěnými tak, že spojnice středů vzpěr leží ve vrcholech n-úhelníka, kde n je rovno počtu vzpěr. Blok (20) je opatřen kolmo ke spodní ploše (33) a k vrchní ploše (34) minimálně jedním příčným nalévacím otvorem (21). Spodní plocha (33) bloku (20) má jehlanovitě zdrsněný povrch a je opatřena separační vodotěsnou vrstvou. Při výstavbě silniční komunikace se na obvyklým způsobem připravený zemní podklad (39) vozovky rozloží do definitivní půdorysné polohy betonové bloky (20) s povrchem odpovídajícím vrchní ploše (34) bloků (20) v konečné kvalitě vyžadované pro budovanou vozovku. Takto provizorně upra
Classification
Type
P - Patent
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GBP105%2F12%2FG059" target="_blank" >GBP105/12/G059: Cumulative time dependent processes in building materials and structures</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
304730
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
Jul 30, 2014
Owner name
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta stavební , Praha 6, CZ
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence