All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Latest experimental results in the field of interaction between the continuously welded rail and the bridge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00232491" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00232491 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68407700:21610/15:00232491

  • Result on the web

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/kalendar-akci/akce/zeleznicni-mosty-a-tunely-2015/?id_akce=713" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/kalendar-akci/akce/zeleznicni-mosty-a-tunely-2015/?id_akce=713</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktuální experimentální výsledky v oblasti interakce mostu a bezstykové koleje

  • Original language description

    Na moderních železničních tratích se v současné době prakticky výhradně používá bezstyková kolej. V případě jejího umístění na mostní konstrukci však dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Cílem příspěvku je přispět ke zpřesnění současně používaných parametrů pro výpočet termického spolupůsobení bezstykové koleje s mostem pro různé způsoby uložení koleje na mostě a následně stanovit doporučení a podmínky jejich použití.

  • Czech name

    Aktuální experimentální výsledky v oblasti interakce mostu a bezstykové koleje

  • Czech description

    Na moderních železničních tratích se v současné době prakticky výhradně používá bezstyková kolej. V případě jejího umístění na mostní konstrukci však dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Cílem příspěvku je přispět ke zpřesnění současně používaných parametrů pro výpočet termického spolupůsobení bezstykové koleje s mostem pro různé způsoby uložení koleje na mostě a následně stanovit doporučení a podmínky jejich použití.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů