Methodology for measuring noise emissions trainsets passes to nearby points
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00240283" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00240283 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika měření emise hluku průjezdů vlakových souprav do okolí výhybky
Original language description
Cílem metodiky je stanovit a popsat jednotný způsob posuzování výhybek z hlediska hlukové zátěže. Hodnocení je provedeno na základě měření v terénu pomocí schválené a kalibrované zvukoměrné techniky. Metodika je navržena pro situaci, kdy není možné postupovat přesně v souladu se stávajícími normami pro měření hluku.
Czech name
Metodika měření emise hluku průjezdů vlakových souprav do okolí výhybky
Czech description
Cílem metodiky je stanovit a popsat jednotný způsob posuzování výhybek z hlediska hlukové zátěže. Hodnocení je provedeno na základě měření v terénu pomocí schválené a kalibrované zvukoměrné techniky. Metodika je navržena pro situaci, kdy není možné postupovat přesně v souladu se stávajícími normami pro měření hluku.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01031297" target="_blank" >TA01031297: Increasing the quality of track in switches by flexibility</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů