All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ADVANCED ASSESSMENT METHODS OF EXISTING STEEL BRIDGES TO WIND, BRAKING AND ACCELERATION FORCES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00314268" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00314268 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    POKROČILÉ METODY POSUZOVÁNÍ EXISTUJÍCÍCH OCELOVÝCH MOSTŮ NA ÚČINKY ZATÍŽENÍ VĚTREM, BRZDNÝCH A ROZJEZDOVÝCH SIL

  • Original language description

    Vysoké procento železničních mostů na železniční síti České republiky je vyrobeno z konstrukční oceli. Většina těchto mostů je navržena podle historických norem a musí být posouzena, pokud vyhovují potřebám moderní dopravy. Vzhledem k tomu, že současně používané Eurokódy odrážejí tyto potřeby, mají starší mosty většinou velké problémy s modely zatížení a bezpečnostními faktory, které předpokládají designovou životnost 100 let. Některé z problémů, ke kterým dochází při hodnocení zatížení, jsou: únosnost konstrukčních prvků v důsledku brzdných a akceleračních sil a stabilita celého mostu vlivem současného působení větru a provozu, zejména nezaťíženého nákladního vlaku. Ze strany majitele a provozovatele železniční sítě je požadavek na vylepšení těchto metod a dopadů na strukturu, aby se prodloužila zbytková životnost starých železničních mostů, dokud nebude zajištěno potřebné založení k jejich rehabilitaci nebo nahrazení .

  • Czech name

    POKROČILÉ METODY POSUZOVÁNÍ EXISTUJÍCÍCH OCELOVÝCH MOSTŮ NA ÚČINKY ZATÍŽENÍ VĚTREM, BRZDNÝCH A ROZJEZDOVÝCH SIL

  • Czech description

    Vysoké procento železničních mostů na železniční síti České republiky je vyrobeno z konstrukční oceli. Většina těchto mostů je navržena podle historických norem a musí být posouzena, pokud vyhovují potřebám moderní dopravy. Vzhledem k tomu, že současně používané Eurokódy odrážejí tyto potřeby, mají starší mosty většinou velké problémy s modely zatížení a bezpečnostními faktory, které předpokládají designovou životnost 100 let. Některé z problémů, ke kterým dochází při hodnocení zatížení, jsou: únosnost konstrukčních prvků v důsledku brzdných a akceleračních sil a stabilita celého mostu vlivem současného působení větru a provozu, zejména nezaťíženého nákladního vlaku. Ze strany majitele a provozovatele železniční sítě je požadavek na vylepšení těchto metod a dopadů na strukturu, aby se prodloužila zbytková životnost starých železničních mostů, dokud nebude zajištěno potřebné založení k jejich rehabilitaci nebo nahrazení .

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 16.2. a 26.9. 2017

  • ISBN

    978-80-01-06167-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    25-26

  • Publisher name

    ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 16, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article