All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital technologies in higher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00332970" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00332970 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální technologie ve vysokoškolském vzdělávání

  • Original language description

    Kombinace nedostatku pracovních sil v českém stavebnictví spolu s velmi nízkou nezaměstnaností (oba faktory jsou v ČR v rámci EU nejnižší) by měla motivovat podniky k vyšším investicím do výzkumu, vývoje a inovací. Jsou to stroje, které mohou nahradit lidskou práci a vést k růstu produktivity. Zároveň by měla motivovat technické školy, aby držely krok s technickým a technologickým vývojem ve světě a učily své studenty používat moderní technologie, které by zefektivnily pracovní postupy a zkrátily dobu realizace díla. Současná nepříznivá situace v českém stavebnictví se dotýká i Katedry ekonomiky a řízení ve stavebnictví na Stavební fakultě ČVUT v Praze, která se snaží na trh práce dodávat technicky vzdělané absolventy, odborníky nejen v oblasti stavebnictví, ale i odborníky na informační technologie. O tom, jak se ji to daří, ale i o současné situaci ve stavebnictví ČR pojednává následující příspěvek.

  • Czech name

    Digitální technologie ve vysokoškolském vzdělávání

  • Czech description

    Kombinace nedostatku pracovních sil v českém stavebnictví spolu s velmi nízkou nezaměstnaností (oba faktory jsou v ČR v rámci EU nejnižší) by měla motivovat podniky k vyšším investicím do výzkumu, vývoje a inovací. Jsou to stroje, které mohou nahradit lidskou práci a vést k růstu produktivity. Zároveň by měla motivovat technické školy, aby držely krok s technickým a technologickým vývojem ve světě a učily své studenty používat moderní technologie, které by zefektivnily pracovní postupy a zkrátily dobu realizace díla. Současná nepříznivá situace v českém stavebnictví se dotýká i Katedry ekonomiky a řízení ve stavebnictví na Stavební fakultě ČVUT v Praze, která se snaží na trh práce dodávat technicky vzdělané absolventy, odborníky nejen v oblasti stavebnictví, ale i odborníky na informační technologie. O tom, jak se ji to daří, ale i o současné situaci ve stavebnictví ČR pojednává následující příspěvek.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů