The site investigation for road tunnels
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349406" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349406 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inženýrskogeologický průzkum pro tunely na pozemních komunikacích
Original language description
Tyto technické podmínky TP 76 C platí pro přípravu, provádění a vyhodnocování inženýrskogeologického průzkumu (dále jen „průzkum“) pro ražené i hloubené tunely pozemních komunikací a objektů, které s nimi souvisí. Viz kap. 2.1. Součástí tunelu ve smyslu těchto TP jsou i portály a připortálové zářezy, pokud není v zadání průzkumu jasně stanoveno jinak. Jejich délka musí být stanovena projektem průzkumu a objednávkou. Předložené TP upravují racionální, metodicky správné a jednotné navrhování, provádění a vyhodnocování průzkumu a využívání jeho výsledků z hlediska potřeb přípravy, navrhování a výstavby tunelů. Tyto TP 76 C jsou součástí souboru TP 76 „Inženýrskogeologický průzkum pro pozemní komunikace“, které se skládají z části A „Projektování průzkumu pozemních komunikací“, části B „Provádění průzkumu pozemních komunikací“ a části C „Průzkum pro tunely pozemních komunikací“. TP 76 C plně respektují ČSN EN 1997 část 1 a část 2 (Eurokód 7), dále ČSN EN a ČSN EN ISO a další normy uvedené v článku 1.3 a Metodický pokyn Ministerstva dopravy ČR pro přípravu, realizaci a sledování dopravních staveb ve vztahu k riziku svahových deformací včetně řešení mimořádných událostí, ze září 2017.
Czech name
Inženýrskogeologický průzkum pro tunely na pozemních komunikacích
Czech description
Tyto technické podmínky TP 76 C platí pro přípravu, provádění a vyhodnocování inženýrskogeologického průzkumu (dále jen „průzkum“) pro ražené i hloubené tunely pozemních komunikací a objektů, které s nimi souvisí. Viz kap. 2.1. Součástí tunelu ve smyslu těchto TP jsou i portály a připortálové zářezy, pokud není v zadání průzkumu jasně stanoveno jinak. Jejich délka musí být stanovena projektem průzkumu a objednávkou. Předložené TP upravují racionální, metodicky správné a jednotné navrhování, provádění a vyhodnocování průzkumu a využívání jeho výsledků z hlediska potřeb přípravy, navrhování a výstavby tunelů. Tyto TP 76 C jsou součástí souboru TP 76 „Inženýrskogeologický průzkum pro pozemní komunikace“, které se skládají z části A „Projektování průzkumu pozemních komunikací“, části B „Provádění průzkumu pozemních komunikací“ a části C „Průzkum pro tunely pozemních komunikací“. TP 76 C plně respektují ČSN EN 1997 část 1 a část 2 (Eurokód 7), dále ČSN EN a ČSN EN ISO a další normy uvedené v článku 1.3 a Metodický pokyn Ministerstva dopravy ČR pro přípravu, realizaci a sledování dopravních staveb ve vztahu k riziku svahových deformací včetně řešení mimořádných událostí, ze září 2017.
Classification
Type
H<sub>leg</sub> - Results projected into legislation, norms, national R&D strategy
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Regulation ID
H
Competence designation of competent authority
Česká republika - ŘSD
Territorial validity of the result
A - Platnost pro Českou republiku (národní legislativní nebo nelegislativní předpis, národní norma)