All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New findings in calculating of the subgrade response on high-speed lines to train passage

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00356487" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00356487 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://juniorstav.fce.vutbr.cz/wp-content/uploads/sites/22/files/Sbornik_Juniorstav_2022.pdf" target="_blank" >https://juniorstav.fce.vutbr.cz/wp-content/uploads/sites/22/files/Sbornik_Juniorstav_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nové poznatky ve výpočtu odezvy podloží vysokorychlostních tratí na průjezd vlaku

  • Original language description

    Článek představuje možnosti přístupů k výpočtu odezvy podloží železniční tratě na jízdu vlakových souprav vysokou rychlostí se zaměřením na projevy Rayleighova vlnění. Podrobněji je popsán přístup k výpočtu pomocí metody tenkých vrstev, který se jeví jako perspektivní pro výpočet odezvy tratě s konstrukcí koleje s příčnými pražci. Na tuto metodu je článek zaměřen s ohledem na předpokládané využití koleje s příčnými pražci na vysokorychlostních tratích v České republice. Dále je v článku zmíněna implementace nelineárního chování zeminy pod dynamickým zatížením při průjezdu vlaku a problematika výpočtu podloží tratě tvořeného více vrstvami zeminy s různými parametry.

  • Czech name

    Nové poznatky ve výpočtu odezvy podloží vysokorychlostních tratí na průjezd vlaku

  • Czech description

    Článek představuje možnosti přístupů k výpočtu odezvy podloží železniční tratě na jízdu vlakových souprav vysokou rychlostí se zaměřením na projevy Rayleighova vlnění. Podrobněji je popsán přístup k výpočtu pomocí metody tenkých vrstev, který se jeví jako perspektivní pro výpočet odezvy tratě s konstrukcí koleje s příčnými pražci. Na tuto metodu je článek zaměřen s ohledem na předpokládané využití koleje s příčnými pražci na vysokorychlostních tratích v České republice. Dále je v článku zmíněna implementace nelineárního chování zeminy pod dynamickým zatížením při průjezdu vlaku a problematika výpočtu podloží tratě tvořeného více vrstvami zeminy s různými parametry.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    JUNIORSTAV 2022

  • ISBN

    978-80-86433-76-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    147-151

  • Publisher name

    ECON publishing

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    online

  • Event date

    Jan 27, 2022

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article