All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

RISK MANAGEMENT PLAN FOR METRO STATION RECONSTRUCTION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00361450" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00361450 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68407700:21220/22:00361450

  • Result on the web

    <a href="https://dspace.cvut.cz/handle/10467/104996" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/handle/10467/104996</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PLÁN ŘÍZENÍ RIZIK PŘI REKONSTRUKCI STANICE METRA

  • Original language description

    Pražské metro je součástí kritické dopravní infrastruktury České republiky. Proto je jeho bezpečnosti věnována velká pozornost. Vzhledem ke stárnutí konstrukcí, vybavení, systémů a novým požadavkům na provozuschopnost a bezpečnost je třeba provést rekonstrukci jeho částí. V příspěvku se zaměřujeme na bezpečnost procesu rekonstrukce stanice metra. Pře-dem se připravují protiopatření pro zmírnění očekávaných rizik při rekonstrukci tak, aby nedošlo k jejímu zpoždění. Při rekonstrukci se zohledňují nové legislativní požadavky (např. vložení automatizovaných řídících zařízení) a poznatky o provozu stanic metra v posledním období (více než čtyřicet let), a to zejména při povodni v roce 2002, kdy byla stanice metra vážně poškozena. Článek k tomuto účelu sestavuje plán řízení rizik pro stanici metra.

  • Czech name

    PLÁN ŘÍZENÍ RIZIK PŘI REKONSTRUKCI STANICE METRA

  • Czech description

    Pražské metro je součástí kritické dopravní infrastruktury České republiky. Proto je jeho bezpečnosti věnována velká pozornost. Vzhledem ke stárnutí konstrukcí, vybavení, systémů a novým požadavkům na provozuschopnost a bezpečnost je třeba provést rekonstrukci jeho částí. V příspěvku se zaměřujeme na bezpečnost procesu rekonstrukce stanice metra. Pře-dem se připravují protiopatření pro zmírnění očekávaných rizik při rekonstrukci tak, aby nedošlo k jejímu zpoždění. Při rekonstrukci se zohledňují nové legislativní požadavky (např. vložení automatizovaných řídících zařízení) a poznatky o provozu stanic metra v posledním období (více než čtyřicet let), a to zejména při povodni v roce 2002, kdy byla stanice metra vážně poškozena. Článek k tomuto účelu sestavuje plán řízení rizik pro stanici metra.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Řízení rizik procesů, zařízení a složitých technických děl zacílené na bezpečnost

  • ISBN

    978-80-01-07060-4

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    149-160

  • Number of pages of the book

    314

  • Publisher name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter