The Influence of the Line D Subway Pilot Tunnels Excavation on the Line C Subway Running Tunnels
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00368239" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00368239 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.inzenyrske-stavby.cz/" target="_blank" >https://www.inzenyrske-stavby.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ovlivnění konstrukce metra C při ražbě průzkumných štol pro stavbu metra I.D
Original language description
V červnu roku 2019 začal v širší lokalitě pražské Pankráce Doplňkový geologický průzkum pro výstavbu trasy I. D metra s plánovaným ukončením v létě 2021. Náplní tohoto projektu bylo hloubení čtyř velkoprofilových šachet, na které ve třech případech navázaly ražby průzkumných štol, z nichž většina bude využita pro budoucí trasu metra D, respektive přestupní chodbu mezi stanicemi Pankrác C a Pankrác D. Hlavním cílem bylo rozšíření znalostí o horninovém prostředí a vlivu činností prováděných hornickým způsobem na přilehlé území a objekty, detekce rizik a posouzení nástrojů k jejich řízení. Provedení průzkumu takového rozsahu v zastavěné oblasti této významné městské části vyžadovalo maximální připravenost nejen ze strany dodavatele průzkumných prací, ale i ze strany dodavatele geotechnického monitoringu (dále GTM). Průběžné poznatky, tedy nálezy dodatkového průzkumu a výsledky GTM vedly k rozšíření prací a prodloužení termínu ukončení v březnu 2022.
Czech name
Ovlivnění konstrukce metra C při ražbě průzkumných štol pro stavbu metra I.D
Czech description
V červnu roku 2019 začal v širší lokalitě pražské Pankráce Doplňkový geologický průzkum pro výstavbu trasy I. D metra s plánovaným ukončením v létě 2021. Náplní tohoto projektu bylo hloubení čtyř velkoprofilových šachet, na které ve třech případech navázaly ražby průzkumných štol, z nichž většina bude využita pro budoucí trasu metra D, respektive přestupní chodbu mezi stanicemi Pankrác C a Pankrác D. Hlavním cílem bylo rozšíření znalostí o horninovém prostředí a vlivu činností prováděných hornickým způsobem na přilehlé území a objekty, detekce rizik a posouzení nástrojů k jejich řízení. Provedení průzkumu takového rozsahu v zastavěné oblasti této významné městské části vyžadovalo maximální připravenost nejen ze strany dodavatele průzkumných prací, ale i ze strany dodavatele geotechnického monitoringu (dále GTM). Průběžné poznatky, tedy nálezy dodatkového průzkumu a výsledky GTM vedly k rozšíření prací a prodloužení termínu ukončení v březnu 2022.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů