All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DESIGN OF THE UHPFRC OVERLAY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F23%3A00368199" target="_blank" >RIV/68407700:21110/23:00368199 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://concrete.fsv.cvut.cz/phdworkshop/proceedings/2023/" target="_blank" >https://concrete.fsv.cvut.cz/phdworkshop/proceedings/2023/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    NÁVRH NABETONÁVKY Z UHPFRC

  • Original language description

    Zesílením pomocí nabetonávky z ultra-vysokohodnotného vláknobetonu (UHPFRC) je možné u železničních mostů zvýšit zatížitelnost nosné konstrukce v podélném i v příčném směru, zesílit připojení bočních prefabrikovaných konzol k nosné konstrukci i využít vrstvu UHPFRC ke zvýšení ochrany povrchu nosné konstrukce proti vodě atd. Pro ověření v laboratorních podmínkách byla zatím vybrána oblast okraje nosné konstrukce s boční prefabrikovanou konzolou. Experiment slouží pro ověření únosnosti takto zesíleného kotvení konzoly i pro ověření postupu provádění. Dosud byla ověřena únosnost přípoje konzoly. Tento článek popisuje následný návrh nabetonávky (UHPFRC) včetně výztuže na již dříve vyrobené zkušební těleso. Rozhodujícím zatížením při návrhu nabetonávky v příčném směru je zatížení od vykolejeného vlaku. Návrh nabetonávky je prováděn s odkazem na různé návrhové předpisy a normy, včetně francouzských norem NF P18-710, fib Model Code 2010 či Technických pravidel ČBS 07 Ultra vysokohodnotný beton (UHPC).

  • Czech name

    NÁVRH NABETONÁVKY Z UHPFRC

  • Czech description

    Zesílením pomocí nabetonávky z ultra-vysokohodnotného vláknobetonu (UHPFRC) je možné u železničních mostů zvýšit zatížitelnost nosné konstrukce v podélném i v příčném směru, zesílit připojení bočních prefabrikovaných konzol k nosné konstrukci i využít vrstvu UHPFRC ke zvýšení ochrany povrchu nosné konstrukce proti vodě atd. Pro ověření v laboratorních podmínkách byla zatím vybrána oblast okraje nosné konstrukce s boční prefabrikovanou konzolou. Experiment slouží pro ověření únosnosti takto zesíleného kotvení konzoly i pro ověření postupu provádění. Dosud byla ověřena únosnost přípoje konzoly. Tento článek popisuje následný návrh nabetonávky (UHPFRC) včetně výztuže na již dříve vyrobené zkušební těleso. Rozhodujícím zatížením při návrhu nabetonávky v příčném směru je zatížení od vykolejeného vlaku. Návrh nabetonávky je prováděn s odkazem na různé návrhové předpisy a normy, včetně francouzských norem NF P18-710, fib Model Code 2010 či Technických pravidel ČBS 07 Ultra vysokohodnotný beton (UHPC).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Proceedings of PhD Workshop, Department of Concrete and Masonry Structures 2023

  • ISBN

    978-80-01-07137-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    katedra betonových a zděných konstrukcí

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    May 26, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article