Trial Calculations of Aerodynamic Damping and Frequencies of the Wing and Empennage with Controls Surfaces of VL-3 Aircraft by Means of the Indirect "omega-k" Computation Model
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02136970" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02136970 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ověřovací výpočty aerodynamického tlumení křídla a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3 programem s nepřímým výpočtovým "omega-k" modelem
Original language description
Na základě vlastních frekvencí a vlastních tvarů z pozemních frekvenčních zkoušek a měrných hmotových charakteristik podél nosných ploch a řídících ploch získaných z konstrukčních podkladů byly provedeny nepřímou metodou "omega-k" ověřovací výpočty průběhu aerodynamického tlumení a frekvencí na rychlosti jednotlivých stupňů volnosti křídla s křidélky a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3. Výpočtová "omega-k" metoda je založena na 2D Theodorsenovu nestacionární profilové teorii ideálního nestlačitelného proudu a rozložení měrných hmotových charakteristikami podél nosných ploch a kormidel. Rychlost letu je získána nepřímo z výpočtového procesu.
Czech name
Ověřovací výpočty aerodynamického tlumení křídla a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3 programem s nepřímým výpočtovým "omega-k" modelem
Czech description
Na základě vlastních frekvencí a vlastních tvarů z pozemních frekvenčních zkoušek a měrných hmotových charakteristik podél nosných ploch a řídících ploch získaných z konstrukčních podkladů byly provedeny nepřímou metodou "omega-k" ověřovací výpočty průběhu aerodynamického tlumení a frekvencí na rychlosti jednotlivých stupňů volnosti křídla s křidélky a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3. Výpočtová "omega-k" metoda je založena na 2D Theodorsenovu nestacionární profilové teorii ideálního nestlačitelného proudu a rozložení měrných hmotových charakteristikami podél nosných ploch a kormidel. Rychlost letu je získána nepřímo z výpočtového procesu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Aerospace Research Centre</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů