All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Trial Calculations of Aerodynamic Damping and Frequencies of the Wing and Empennage with Controls Surfaces of VL-3 Aircraft by Means of the Indirect "omega-k" Computation Model

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02136970" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02136970 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ověřovací výpočty aerodynamického tlumení křídla a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3 programem s nepřímým výpočtovým "omega-k" modelem

  • Original language description

    Na základě vlastních frekvencí a vlastních tvarů z pozemních frekvenčních zkoušek a měrných hmotových charakteristik podél nosných ploch a řídících ploch získaných z konstrukčních podkladů byly provedeny nepřímou metodou "omega-k" ověřovací výpočty průběhu aerodynamického tlumení a frekvencí na rychlosti jednotlivých stupňů volnosti křídla s křidélky a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3. Výpočtová "omega-k" metoda je založena na 2D Theodorsenovu nestacionární profilové teorii ideálního nestlačitelného proudu a rozložení měrných hmotových charakteristikami podél nosných ploch a kormidel. Rychlost letu je získána nepřímo z výpočtového procesu.

  • Czech name

    Ověřovací výpočty aerodynamického tlumení křídla a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3 programem s nepřímým výpočtovým "omega-k" modelem

  • Czech description

    Na základě vlastních frekvencí a vlastních tvarů z pozemních frekvenčních zkoušek a měrných hmotových charakteristik podél nosných ploch a řídících ploch získaných z konstrukčních podkladů byly provedeny nepřímou metodou "omega-k" ověřovací výpočty průběhu aerodynamického tlumení a frekvencí na rychlosti jednotlivých stupňů volnosti křídla s křidélky a ocasních ploch s kormidly letounu VL-3. Výpočtová "omega-k" metoda je založena na 2D Theodorsenovu nestacionární profilové teorii ideálního nestlačitelného proudu a rozložení měrných hmotových charakteristikami podél nosných ploch a kormidel. Rychlost letu je získána nepřímo z výpočtového procesu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Aerospace Research Centre</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů