All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

LabVIEW Based Simulation Tool for Fuel Cell Hybrid Vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00174736" target="_blank" >RIV/68407700:21220/10:00174736 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Model v LabVIEW stanovuje spotřebu hybridního vozidla s palivovým článkem

  • Original language description

    Při vývoji vozidel je třeba již v první fázi správně posoudit vlastnosti jejich pohonných řetězců. K tomu se používají zjednodušené matematické modely, které na rozdíl od časově a výpočetně náročných detailních simulačních nástrojů umožňují rychle získatvelmi realistické odhady s omezeným množstvím vstupů. Článek popisuje softwarový nástroj pro rychlé stanovení jízdní spotřeby vozidla v libovolném jízdním cyklu umožňující porovnávat různé konfigurace pohonného uspořádání. Nástroj, který byl vyvinut vevývojovém prostředí LabVIEW společnosti National Instruments, je schopen simulovat účinnost pohonného řetězce vozidla se spalovacími motory na fosilní i obnovitelná paliva, ale také pohonné řetězce s vodíkovým palivovým článkem PEM (Proton Exchange Membrane). Jakákoliv z těchto pohonných jednotek může být simulována i v hybridním uspořádání s možností rekuperace energie při brzdění vozidla.

  • Czech name

    Model v LabVIEW stanovuje spotřebu hybridního vozidla s palivovým článkem

  • Czech description

    Při vývoji vozidel je třeba již v první fázi správně posoudit vlastnosti jejich pohonných řetězců. K tomu se používají zjednodušené matematické modely, které na rozdíl od časově a výpočetně náročných detailních simulačních nástrojů umožňují rychle získatvelmi realistické odhady s omezeným množstvím vstupů. Článek popisuje softwarový nástroj pro rychlé stanovení jízdní spotřeby vozidla v libovolném jízdním cyklu umožňující porovnávat různé konfigurace pohonného uspořádání. Nástroj, který byl vyvinut vevývojovém prostředí LabVIEW společnosti National Instruments, je schopen simulovat účinnost pohonného řetězce vozidla se spalovacími motory na fosilní i obnovitelná paliva, ale také pohonné řetězce s vodíkovým palivovým článkem PEM (Proton Exchange Membrane). Jakákoliv z těchto pohonných jednotek může být simulována i v hybridním uspořádání s možností rekuperace energie při brzdění vozidla.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JT - Propulsion, engines and fuels

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology II</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Automa

  • ISSN

    1210-9592

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    16

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database