Multi-cylinder Internal Combustion Engine Supercharged by Pressure of Exhaust Gases
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00200148" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00200148 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pta.det?pskup=1&propv=2011&pcipv=333" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pta.det?pskup=1&propv=2011&pcipv=333</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Víceválcový spalovací motor s využitím tlaku výfukových plynů k zvýšení naplnění válců
Original language description
Víceválcový spalovací motor s využitím tlaku výfukových plynů k zvýšení naplnění válců sestávající z válců s písty, hlavy se zdvižnými ventily a klikového mechanismu je opatřen dvěma válci s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem a/nebo je opatřen třemi válci s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem. V hlavě každého válce je alespoň jeden sací kanál spojený s alespoň jedním výfukovým kanálem a nejméně jeden zdvižný ventil. Sací kanál je opatřen nejméně jedním rozvodovým orgánem. K výfukovému kanálu je připojena výfuková větev. Výfukové větve dvou válců s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem jsou dále spojeny ve spoji do jednoho průřezu a/nebo jsou výfukové větve tří válců s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem dále rovněž spojeny v dalším spoji do jednoho průřezu.
Czech name
Víceválcový spalovací motor s využitím tlaku výfukových plynů k zvýšení naplnění válců
Czech description
Víceválcový spalovací motor s využitím tlaku výfukových plynů k zvýšení naplnění válců sestávající z válců s písty, hlavy se zdvižnými ventily a klikového mechanismu je opatřen dvěma válci s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem a/nebo je opatřen třemi válci s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem. V hlavě každého válce je alespoň jeden sací kanál spojený s alespoň jedním výfukovým kanálem a nejméně jeden zdvižný ventil. Sací kanál je opatřen nejméně jedním rozvodovým orgánem. K výfukovému kanálu je připojena výfuková větev. Výfukové větve dvou válců s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem jsou dále spojeny ve spoji do jednoho průřezu a/nebo jsou výfukové větve tří válců s vzájemně posunutým čtyřdobým cyklem dále rovněž spojeny v dalším spoji do jednoho průřezu.
Classification
Type
P - Patent
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/ED2.1.00%2F03.0125" target="_blank" >ED2.1.00/03.0125: Acquisition of Technology for Vehicle Center of Sustainable Mobility</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
303350
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
Jun 27, 2012
Owner name
KNOB Engines s.r.o., Praha 6, CZ České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní, Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka, Praha 6, CZ
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence