A design of control system of UL-39 aircraft
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213901" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213901 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konstrukce řízení letounu UL-39
Original language description
Ve zprávě je nejdříve proveden stručný popis soustavy primárního řízení letounu UL-39, pro něž je následně proveden i opakovaný výpočet jeho zatížení, který byl vyžádán vzhledem k určitým geometrickým změnám v řízení. Postupně je určeno zatížení podélného, směrového a příčného řízení a kontrola sil na řididlech. Navíc je proveden i výpočet zatížení ovládání vyvažovací plošky. Zatížení je stanovováno v souladu se stavebními předpisy UL-2 a LTF-UL. Na závěr zprávy je uvedena hmotnost soustav primárního řízení a poloha těžiště řízení.
Czech name
Konstrukce řízení letounu UL-39
Czech description
Ve zprávě je nejdříve proveden stručný popis soustavy primárního řízení letounu UL-39, pro něž je následně proveden i opakovaný výpočet jeho zatížení, který byl vyžádán vzhledem k určitým geometrickým změnám v řízení. Postupně je určeno zatížení podélného, směrového a příčného řízení a kontrola sil na řididlech. Navíc je proveden i výpočet zatížení ovládání vyvažovací plošky. Zatížení je stanovováno v souladu se stavebními předpisy UL-2 a LTF-UL. Na závěr zprávy je uvedena hmotnost soustav primárního řízení a poloha těžiště řízení.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ducted Fan Ultralight Aircraft</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů