Loading of UL-39 airplane tailplanes for Mtow 472.5kg
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00226602" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00226602 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zatížení ocasních ploch letounu UL-39 pro Mmax 472,5 kg
Original language description
Tato zpráva popisuje opakovaný výpočet zatížení ocasních ultralehkého letounu UL-39 podle předpisů UL-2 a LTF-UL. Oproti předchozím výpočtům uvažuje s aktualizovaným hmotovým rozborem a maximální vzletovou hmotností 472,5kg.
Czech name
Zatížení ocasních ploch letounu UL-39 pro Mmax 472,5 kg
Czech description
Tato zpráva popisuje opakovaný výpočet zatížení ocasních ultralehkého letounu UL-39 podle předpisů UL-2 a LTF-UL. Oproti předchozím výpočtům uvažuje s aktualizovaným hmotovým rozborem a maximální vzletovou hmotností 472,5kg.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ducted Fan Ultralight Aircraft</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů