*Fast Turbocharger Matching for Two STage and Combined Super/Turbocharging
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00228387" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00228387 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/68407700:21220/08:02152261
Result on the web
<a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2014/TA01031212_TURBO-v10.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2014/TA01031212_TURBO-v10.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
*Základní návrh plnicích skupin přeplňovaných motorů
Original language description
*Základní návrh plnicí skupiny přeplňovaného motoru s 2° přeplňováním se dvěma turbodmychadly nebo s mechanickým turbodmychadlem, variabilní turbin-ou(-ami) nebo odpouštěním výfukových plynů. Paralelní turbodmychadla mohou být použita pro stlačování palivového plynu. Systém může obsahovat recirkulaci výfukových plynů a používá nově interpretované definice SAE součinitelů výměny náplně válce. Výpočet lze použít pro přiřazení strojů plnicí skupiny nebo pro předpověď jejich chování mimo návrhový bod. Pokudjsou k disposici výsledky zkoušky, je stejný algoritmus použit pro její vyhodnocení z hlediska návrhu td. (různé účinnosti motoru, podíl tepla odváděného chlazením, součinitele pulsačního provozu turbiny) a výsledky jsou nahrazeny regresními závislostmipro interpolaci při návrhu. Předpověď charakteristiky motoru s různou strategií regulace plnicího tlaku je pak snadno proveditelná.
Czech name
*Základní návrh plnicích skupin přeplňovaných motorů
Czech description
*Základní návrh plnicí skupiny přeplňovaného motoru s 2° přeplňováním se dvěma turbodmychadly nebo s mechanickým turbodmychadlem, variabilní turbin-ou(-ami) nebo odpouštěním výfukových plynů. Paralelní turbodmychadla mohou být použita pro stlačování palivového plynu. Systém může obsahovat recirkulaci výfukových plynů a používá nově interpretované definice SAE součinitelů výměny náplně válce. Výpočet lze použít pro přiřazení strojů plnicí skupiny nebo pro předpověď jejich chování mimo návrhový bod. Pokudjsou k disposici výsledky zkoušky, je stejný algoritmus použit pro její vyhodnocení z hlediska návrhu td. (různé účinnosti motoru, podíl tepla odváděného chlazením, součinitele pulsačního provozu turbiny) a výsledky jsou nahrazeny regresními závislostmipro interpolaci při návrhu. Předpověď charakteristiky motoru s různou strategií regulace plnicího tlaku je pak snadno proveditelná.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
Turbo_v10-0XLS
Technical parameters
Microsoft Excel 2013, 2 MB
Economical parameters
Zdarma, pokud se požívá on-line popis
Owner IČO
68407700
Owner name
ČVUT FS