Temperature characteristic of the middle part of the fuselage airplane UL-39
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00236198" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00236198 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teplotní charakteristika střední části trupu letounu UL-39
Original language description
Zpráva se zabývá teplotní analýzou střední části trupu letounu a výfukového systému pohonného agregátu. Testy mají důležitý význam pro budoucí provozní spolehlivost letounu z důvodu vnitřní zástavby motoru jako významného zdroje tepelné energie v kompozitní konstrukci letounu. Obsahem jsou naměřená, zpracovaná, popsaná a vyhodnocená data.
Czech name
Teplotní charakteristika střední části trupu letounu UL-39
Czech description
Zpráva se zabývá teplotní analýzou střední části trupu letounu a výfukového systému pohonného agregátu. Testy mají důležitý význam pro budoucí provozní spolehlivost letounu z důvodu vnitřní zástavby motoru jako významného zdroje tepelné energie v kompozitní konstrukci letounu. Obsahem jsou naměřená, zpracovaná, popsaná a vyhodnocená data.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ducted Fan Ultralight Aircraft</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů