All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Design Approaches for Composite Drive Shafts with Steel Endings and Their Experimental Verification

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00303954" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00303954 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístupy pro navrhování kompozitních náhonových hřídelů s ocelovými koncovkami a jejich ověření s výsledky experimentů

  • Original language description

    Příspěvek popisuje návrhové výpočtové modely pro náhonové hřídele, které jsou tvořené z kompozitní části a ocelových koncovek. Výpočtový návrh s použitím metody konečných prvků byl použit pro ověření mechanických vlastností (statická tuhost, vlastní frekvence a tvary). Konečnoprvkový model s kohezivními prvky byl použit pro predikci nosnosti hřídele s navrženými spojovacími rozhraními. V příspěvku je diskutován vliv konstant pro poškozování lepeného spoje a je porovnána shoda mezi výpočtovým modelem a výsledky experimentálních zkoušek 3 typů spojů mezi kompozitní hřídelí a ocelovými koncovkami.

  • Czech name

    Přístupy pro navrhování kompozitních náhonových hřídelů s ocelovými koncovkami a jejich ověření s výsledky experimentů

  • Czech description

    Příspěvek popisuje návrhové výpočtové modely pro náhonové hřídele, které jsou tvořené z kompozitní části a ocelových koncovek. Výpočtový návrh s použitím metody konečných prvků byl použit pro ověření mechanických vlastností (statická tuhost, vlastní frekvence a tvary). Konečnoprvkový model s kohezivními prvky byl použit pro predikci nosnosti hřídele s navrženými spojovacími rozhraními. V příspěvku je diskutován vliv konstant pro poškozování lepeného spoje a je porovnána shoda mezi výpočtovým modelem a výsledky experimentálních zkoušek 3 typů spojů mezi kompozitní hřídelí a ocelovými koncovkami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JI - Composite materials

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020075" target="_blank" >TE01020075: Competence Center - Manufacturing Technology</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mechanika kompozitních materiálů a konstrukcí mk2 2016 - sborník

  • ISBN

    978-80-01-05941-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    21-28

  • Publisher name

    ČVUT v Praze, Fakulta strojní, Ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Sušice

  • Event date

    Apr 21, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article