Experience with Crane Crive 250 t Reconstruction on Blocks 3 and 4 of the Dukovany Nuclear Power Plant
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00327262" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00327262 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkušenosti s přestavbou pohonu jeřábu 250 t na blocích 3 a 4 jaderné elektrárny Dukovany
Original language description
Příspěvek se zabývá řešením problémů vzniklých na pohonu 250 t jeřábu v reaktorové hale reaktorů 3 a 4 Jaderné elektrárny Dukovany. Po rekonstrukci pohonu jeřábu na zakládání paliva do reaktorů pohon jeřábu nedosahoval původně projektovaných dosahované parametrů jak z hlediska výkonu, tak elektromagnetické kompatibility. Změna parametrů byla takové úrovně, že jeřáb byl prakticky nepoužitelný pro manipulaci s břemenem v důsledku rušení videosignálu z kamerového systému, který umožňoval sledovat manipulaci s břemenem v aktivní zóně reaktoru. Současně také došlo ke snížení původně projektované maximální přepravní rychlosti a výpadkům frekvenčního měniče při zdvihu břemene maximální rychlostí. Rekonstrukce byla vyvolána vyššími požadavky na bezpečnost při manipulaci s břemenem a spočívala montáži bezpečnostní brzdy zdvihu břemene. Současně však došlo k výměně elektromotorů a jejich původního řízení za frekvenční měniče.
Czech name
Zkušenosti s přestavbou pohonu jeřábu 250 t na blocích 3 a 4 jaderné elektrárny Dukovany
Czech description
Příspěvek se zabývá řešením problémů vzniklých na pohonu 250 t jeřábu v reaktorové hale reaktorů 3 a 4 Jaderné elektrárny Dukovany. Po rekonstrukci pohonu jeřábu na zakládání paliva do reaktorů pohon jeřábu nedosahoval původně projektovaných dosahované parametrů jak z hlediska výkonu, tak elektromagnetické kompatibility. Změna parametrů byla takové úrovně, že jeřáb byl prakticky nepoužitelný pro manipulaci s břemenem v důsledku rušení videosignálu z kamerového systému, který umožňoval sledovat manipulaci s břemenem v aktivní zóně reaktoru. Současně také došlo ke snížení původně projektované maximální přepravní rychlosti a výpadkům frekvenčního měniče při zdvihu břemene maximální rychlostí. Rekonstrukce byla vyvolána vyššími požadavky na bezpečnost při manipulaci s břemenem a spočívala montáži bezpečnostní brzdy zdvihu břemene. Současně však došlo k výměně elektromotorů a jejich původního řízení za frekvenční měniče.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
20201 - Electrical and electronic engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Development of Vehicle Centre of Sustainable Mobility</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Medzinárodná vedecká konferencia učitelov elektrotechniky SEKEL 2018
ISBN
978-80-553-2740-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
111-116
Publisher name
Technická univerzita v Košiciach
Place of publication
Košice
Event location
Košice, Herľany
Event date
Sep 10, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—