Standardization of communication security train-control centre
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00344798" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00344798 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/10563/45944" target="_blank" >http://hdl.handle.net/10563/45944</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Standardizace bezpečnosti komunikace vlak-řídící centrum
Original language description
Železniční infrastruktura je SoS (System of Systems) a skládá se z mnoha různých částí. Předmětné Tyto pod-systémy mají tendenci být propojeny jak fyzicky, tak prostřednictvím komunikačních technologií. Zajištění bezpečné komunikace mezi subsystémy je pak klíčovým úkolem pro předcházení rizikům spojeným s propojeními pod-systémů. Železnice má také status kritické infrastruktury. Ochrana kritických částí železniční infrastruktury je jedním ze základních cílů národní bezpečnosti. Národní železnice zahrnuje její konstrukční prvky a systém řízení, i a organizaci železniční dopravy ve vztahu k evropské železniční síti. Při zabezpečení a zajišťování bezpečí železnice jako kyber-fyzického systému je potřeba nastavit minimum požadavků, které by měly spravovat všechny systémy. Důležité jsou také postupy, kterými lze dosáhnout minimálních požadavků, stejně jako zesílení bezpečnosti systému dále. K danému účelu tomu slouží nejrůznější standardy pro všechny prvky železnice, stejně jako pro nastavení celého systému. Nově vzniká technická specifikace, která přenáší nejnovější poznatky v zabezpečení komunikací do potřeb železnice, prTS 50701. Článek ji charakterizuje.
Czech name
Standardizace bezpečnosti komunikace vlak-řídící centrum
Czech description
Železniční infrastruktura je SoS (System of Systems) a skládá se z mnoha různých částí. Předmětné Tyto pod-systémy mají tendenci být propojeny jak fyzicky, tak prostřednictvím komunikačních technologií. Zajištění bezpečné komunikace mezi subsystémy je pak klíčovým úkolem pro předcházení rizikům spojeným s propojeními pod-systémů. Železnice má také status kritické infrastruktury. Ochrana kritických částí železniční infrastruktury je jedním ze základních cílů národní bezpečnosti. Národní železnice zahrnuje její konstrukční prvky a systém řízení, i a organizaci železniční dopravy ve vztahu k evropské železniční síti. Při zabezpečení a zajišťování bezpečí železnice jako kyber-fyzického systému je potřeba nastavit minimum požadavků, které by měly spravovat všechny systémy. Důležité jsou také postupy, kterými lze dosáhnout minimálních požadavků, stejně jako zesílení bezpečnosti systému dále. K danému účelu tomu slouží nejrůznější standardy pro všechny prvky železnice, stejně jako pro nastavení celého systému. Nově vzniká technická specifikace, která přenáší nejnovější poznatky v zabezpečení komunikací do potřeb železnice, prTS 50701. Článek ji charakterizuje.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
21100 - Other engineering and technologies
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Criscon 2020 – Krizové řízení a řešení krizových situací
ISBN
978-80-7454-957-1
Number of pages of the result
10
Pages from-to
152-161
Number of pages of the book
415
Publisher name
Knihovna UTB
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—