All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of different asynchronous motor control strategies for locomotive traction system applications

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00351639" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00351639 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://stc.fs.cvut.cz/bin/st2/user" target="_blank" >https://stc.fs.cvut.cz/bin/st2/user</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyhodnocení různých metody řízení asynchronního motoru pro aplikace v trakčním systému lokomotivy

  • Original language description

    Používané metody implementované pro řízení točivého momentu asynchronních motoru v pohonech železničních dvojkolí se liší v přesnosti, složitosti a rychlosti odezvy. V příspěvku je provedeno hodnocení nejběžnějších metod řízení asynchronního motoru, jako jsou přístupy známé pod anglickými zkratkami FOC (Field Oriented Control), DTC (Direct Torque Control), MPC (Model Predictive Control). Výsledky této analýzy mají za účel podpořit výběr nejvhodnější strategie řízení železničních dvojkolí pro dosažení optimálních skluzových podmínek.

  • Czech name

    Vyhodnocení různých metody řízení asynchronního motoru pro aplikace v trakčním systému lokomotivy

  • Czech description

    Používané metody implementované pro řízení točivého momentu asynchronních motoru v pohonech železničních dvojkolí se liší v přesnosti, složitosti a rychlosti odezvy. V příspěvku je provedeno hodnocení nejběžnějších metod řízení asynchronního motoru, jako jsou přístupy známé pod anglickými zkratkami FOC (Field Oriented Control), DTC (Direct Torque Control), MPC (Model Predictive Control). Výsledky této analýzy mají za účel podpořit výběr nejvhodnější strategie řízení železničních dvojkolí pro dosažení optimálních skluzových podmínek.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20205 - Automation and control systems

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů