All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Improvement of E-learning Effectiveness via Adaptation in Accord to Student's Caharcteristics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F05%3A03113316" target="_blank" >RIV/68407700:21230/05:03113316 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi

  • Original language description

    Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a tématametodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.

  • Czech name

    Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi

  • Czech description

    Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a tématametodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005

  • ISBN

    80-7041-595-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    182-188

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 8, 2005

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article