Improvement of E-learning Effectiveness via Adaptation in Accord to Student's Caharcteristics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F05%3A03113316" target="_blank" >RIV/68407700:21230/05:03113316 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi
Original language description
Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a tématametodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.
Czech name
Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi
Czech description
Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a tématametodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005
ISBN
80-7041-595-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
182-188
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 8, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—