Purchase Chap. 6
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03130404" target="_blank" >RIV/68407700:21230/07:03130404 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákup kap. 6
Original language description
Moderní nákup využívá myšlenku nákupního marketingu. Vychází z nákupních cílů na základě kterých dochází k volbě dodavatelského trhu a dodavatele.
Czech name
Nákup kap. 6
Czech description
Moderní nákup využívá myšlenku nákupního marketingu. Vychází z nákupních cílů na základě kterých dochází k volbě dodavatelského trhu a dodavatele.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Manažerská ekonomika
ISBN
978-80-247-1992-4
Number of pages of the result
44
Pages from-to
—
Number of pages of the book
452
Publisher name
GRADA PUBLISHING
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—