All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Control unit of automotive active suspension system

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03149751" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03149751 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu

  • Original language description

    Řídicí jednotka vznikla jako součást konstrukce experimentálního zařízení sloužícího pro praktické ověřování řídicích algoritmů systému aktivního tlumení pérování automobilu. Elektronická řídicí jednotka je navržena a konstruována s ohledem na řízení síly lineárního elektrického motoru (synchronní stroj 300V/20A, špičková síla cca 2kN) jako akčního členu v uvedeném systému a možnosti rekuperace energie. Řídicí algoritmus (modifikovaný H regulátor) je v prostředí MATLAB/SIMULINK implementován v DSP. Základem řídicí jednotky je inteligentní modul PM50RLB120 od firmy MITSUBISHI. Vinutí lineárního motoru jsou napájena H-můstky s tranzistory IGBT jako spínacími prvky, s pulsní šířkovou modulací. Zapojení H-můstků umožňuje řídit lineární motor jak v motorickém tak i generátorovém režimu. Řízení výstupní síly motoru je založeno na řízení vzájemného úhlu mezi polohou primárního dílu a polem které vytváří sekundární díl.

  • Czech name

    Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu

  • Czech description

    Řídicí jednotka vznikla jako součást konstrukce experimentálního zařízení sloužícího pro praktické ověřování řídicích algoritmů systému aktivního tlumení pérování automobilu. Elektronická řídicí jednotka je navržena a konstruována s ohledem na řízení síly lineárního elektrického motoru (synchronní stroj 300V/20A, špičková síla cca 2kN) jako akčního členu v uvedeném systému a možnosti rekuperace energie. Řídicí algoritmus (modifikovaný H regulátor) je v prostředí MATLAB/SIMULINK implementován v DSP. Základem řídicí jednotky je inteligentní modul PM50RLB120 od firmy MITSUBISHI. Vinutí lineárního motoru jsou napájena H-můstky s tranzistory IGBT jako spínacími prvky, s pulsní šířkovou modulací. Zapojení H-můstků umožňuje řídit lineární motor jak v motorickém tak i generátorovém režimu. Řízení výstupní síly motoru je založeno na řízení vzájemného úhlu mezi polohou primárního dílu a polem které vytváří sekundární díl.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology II</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    EUAS-01

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    300V/25A

  • Economical parameters

    240000,-Kč

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    CTU Prague

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page