Control unit of automotive active suspension system
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03149751" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03149751 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu
Original language description
Řídicí jednotka vznikla jako součást konstrukce experimentálního zařízení sloužícího pro praktické ověřování řídicích algoritmů systému aktivního tlumení pérování automobilu. Elektronická řídicí jednotka je navržena a konstruována s ohledem na řízení síly lineárního elektrického motoru (synchronní stroj 300V/20A, špičková síla cca 2kN) jako akčního členu v uvedeném systému a možnosti rekuperace energie. Řídicí algoritmus (modifikovaný H regulátor) je v prostředí MATLAB/SIMULINK implementován v DSP. Základem řídicí jednotky je inteligentní modul PM50RLB120 od firmy MITSUBISHI. Vinutí lineárního motoru jsou napájena H-můstky s tranzistory IGBT jako spínacími prvky, s pulsní šířkovou modulací. Zapojení H-můstků umožňuje řídit lineární motor jak v motorickém tak i generátorovém režimu. Řízení výstupní síly motoru je založeno na řízení vzájemného úhlu mezi polohou primárního dílu a polem které vytváří sekundární díl.
Czech name
Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu
Czech description
Řídicí jednotka vznikla jako součást konstrukce experimentálního zařízení sloužícího pro praktické ověřování řídicích algoritmů systému aktivního tlumení pérování automobilu. Elektronická řídicí jednotka je navržena a konstruována s ohledem na řízení síly lineárního elektrického motoru (synchronní stroj 300V/20A, špičková síla cca 2kN) jako akčního členu v uvedeném systému a možnosti rekuperace energie. Řídicí algoritmus (modifikovaný H regulátor) je v prostředí MATLAB/SIMULINK implementován v DSP. Základem řídicí jednotky je inteligentní modul PM50RLB120 od firmy MITSUBISHI. Vinutí lineárního motoru jsou napájena H-můstky s tranzistory IGBT jako spínacími prvky, s pulsní šířkovou modulací. Zapojení H-můstků umožňuje řídit lineární motor jak v motorickém tak i generátorovém režimu. Řízení výstupní síly motoru je založeno na řízení vzájemného úhlu mezi polohou primárního dílu a polem které vytváří sekundární díl.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology II</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
EUAS-01
Numerical identification
—
Technical parameters
300V/25A
Economical parameters
240000,-Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
68407700
Owner name
CTU Prague
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licence fee requirement
—
Web page
—