How to Improve Competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156802" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156802 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Original language description
Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.
Czech name
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Czech description
Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7400-098-0
Number of pages
240
Publisher name
BECK C. H.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—